  • Data: 2010-09-29 20:32:52
    Temat: Re: jaki bus w granicach 7000
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i7vtb8$a5f$1@news.onet.pl...
    > A jeśli chodzi o sedno tematu to za 7kzł ciężko będzie kupić coś
    > rozsądnego... Transit: RWD i problemy z rdzą, T4: droższy, FWD albo
    > syncro, i chyba celowałbym w T4, ale silnik 2.5TDi bo 2.4D to koszmar...

    nie wiem co dla ciebie znaczy koszmar? nie jedzie? tak, zgadzam się. nie
    warto go kupić? za 7kpln IMO warto. Ja mam taką T4, kupiłem w komisie, tzn.
    firma za długi oddała w rozliczeniu, tyle że nie był wypicowany, stał pod
    drzewem uświniony ok. miesiąc, gość się zdziwił że o niego pytam. Przyszedł
    odpalił na cyk... i się zakochałem ;) zrobiłem nim 80kkm w półtora roku,
    teraz stoi bo mam garaż więc może jeździć osobówka. Jedyne co robiłem to
    zawieszenie (nie pamiętam kosztów ale nie było jakieś drogie), rozrząd (ok
    800zł), alternator (150zł), i sprzęgło (chyba 700zł -synchro ma dużo
    droższe). Trochę rdzewieje na spawach - co jakiś czas przejadę hammeraidem i
    po kłopocie, poza tym odpalał przy -30st. bez problemu i to chyba najmniej
    zawodne auto jakie mam :) aha! zużycie paliwa- ok 9l/100km, raczej nie
    więcej i nie mniej - przynajmniej używając gazu zerojedynkowo (bo właściwie
    tak tylko działa ;P)

    p.s. tak, mam zamiar go sprzedać, choć jeszcze nie teraz - najpierw muszę
    znaleźć w rozsądnej cenie berlingo/partner lub cokolwiek innego w wersji
    2-3-osobowej (VAT) z klimatyzacją i silnikiem hdi (teraz do pracy
    zaprzęgnięty jest golf mk3 1,9 tdi 90km variant, tyle że szkoda busa bo stoi
    i niszczeje)

    Lukasz