  • Data: 2010-06-10 18:52:07
    Temat: Re: jaki bezpiecznik..?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Maciek,

    Thursday, June 10, 2010, 8:41:28 PM, you wrote:

    > Hmmm ... to w takim razie już (chyba) wiem dlaczego niektóre zasilacze
    > impulsowe prawie nie sieją na falach średnich i długich a inne robią tam
    > sieczkę. Mam kilka różnych zasilaczy - uniwersalne i z jednym ustalonym
    > napięciem wyjściowym. Te moim zdaniem dobre wywołują minimalny szum po
    > zetknięciu radia z zasilaczem. Za to są też i takie, które z odległości
    > dwóch metrów powodują pojawienie się w głośniku radia metalicznego
    > piłowania, rytmicznie się powtarzającego chrobotu. Może i nawet 100 razy
    > na sekundę - nie mierzyłem, to nie dam za to głowy. Ciekawe co na to
> [...]

    Co ma wspólnego pulsacja 100Hz na wyjściu zasilacza z emisją zakłóceń?

    Zakłócają tanie zasilacze, projektowane przez skąpego, chińskiego
    księgowego, okradzione z wszystkiego, z czego dało się je okraść.

    Tu mowa o zasilaczach, które nie tylko muszą spełniać normy zakłóceń
    ale nawet nie mogą do sieci wprowadzać harmonicznych częstotliwości
    sieciowej. Nie chodzi o maleństwa wtyczkowe o mocy pojedynczych watów
    - te nie wymagają PFC.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl