  • Data: 2014-05-16 15:12:50
    Temat: Re: jaki automat do miasta?
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-16 10:23, Marcin N pisze:
> [...]
    nia-2871/news-kupujemy-samochod-z-automatem,nId,9454
    76

    > Jeździłem mikrą z silnikiem 55 KM i skrzynią CVT. Potrafił się w 13
    > sekund rozpędzić do 100 km/h i absolutnie niczego mu nie brakowało w
    > mieście.

    Kwestia nie w ruszaniu z miejsca, a w elastyczności na drodze, np. przy
    wyprzedzaniu. Jazda brata Passatem (1.8B) to istny horror na drodze w
    stosunku do jazdy moim Mustangiem. I żeby nie było niejasności - brat
    swoim Passacichem bez trudu ruszy spod świateł z piskiem opon. Ale gdy
    już jedzie z 60 na zegarze i chce coś szybko wyminąć/wyprzedzić to
    opóźnienia są koszmarnie długie.

    CTV? To taka bezstopniowa skrzynka? Jakoś nie miałem okazji wypróbować
    jak sie ona sprawuje.