eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjaki akumulator - do dużych przebiegów ???Re: jaki akumulator - do dużych przebiegów ???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jaki akumulator - do dużych przebiegów ???
    Date: Sat, 22 Feb 2014 19:52:13 -0600
    Organization: prywatna
    Lines: 1
    Message-ID: <lebk95$rpd$1@dont-email.me>
    References: <53050c24$0$2212$65785112@news.neostrada.pl>
    <le3jae$auj$1@speranza.aioe.org>
    <a...@g...com>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 23 Feb 2014 01:52:38 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="a2b1f0efc8eee050a1c8e134850018ab";
    logging-data="28461";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19EWZIAtH190zPWVN4JOLnH"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <a...@g...com>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:iTxe0bCHlqH6srIBsX4qwtT0JG4=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2525199
    [ ukryj nagłówki ]

    <k...@g...com> wrote in message
    news:aa64f5df-7510-4080-9c70-1365ce9c9cab@googlegrou
    ps.com...
    > A ja przed kupnem sprawdził bym jakie napięcie w instalacji
    > zaleca producent akumulatora. Z tego co mi wiadomo [...]

    A ja mam do Ciebie prośbę - przestań doradzać w temacie
    w którym nie masz bladofiołkowego pojęcia bo gadasz bzdury.
    Podobne bzdury jakie niedawno nam serwowałeś o SEM.

    Wszystkie akumulatory samochodowe to technologia kwasowo
    ołowiowa i mają TE SAME NAPIĘCIA PRACY I ŁADOWANIA
    niezależnie od tego czy to Centra czy Varta czy inny Bosch.
    To ta sama chemia, to samo ogniwo więc te same napięcia pracy...

    > To jak miał 13,5 to niewykluczone że sam zabił akumulator.

    Stare samochody nie mają inteligencji w sterowaniu ładowaniem
    akumulatora - alternator zawsze ładuje przez ogranicznik napięcia.
    Nowe samochody potrafią sensownie sterować ładowaniem aby
    naładowany aku niepotrzebnie nie gazował marnując energię.

    > Akumulator we współczesnym samochodzie jest naładowany
    > w jakiś sześćdziesięciu procentach jak jest 14,5V.
    > Takie naładowanie zapewnia mu dużą trwałość.

    Znowu bzdury gadasz - 14.4V dla akumulatora kwasowego daje
    pełne naładowanie (100%). Te 60% to Ci się pomyliło
    z samochodami typu hybryd które pracuja w widełkach 20-80%
    właśnie aby zapewnić długowieczność akumulatorów litowych.

    > Nie wykluczone że [...]

    Niewykluczone jest, że już się nie zmienisz i zawsze będziesz
    chrzanił od rzeczy... :-(

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: