    From: Tomek Wojciechowski <w...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
    Date: Sat, 20 Mar 2010 14:42:01 +0100

    BaX pisze:
> [...]
    Prawda. Jest różnica ewidentnie widoczna. Rodzice mają w sypialni
    Panasonica 42 plazmę, ja mam 40 Samsunga LCD a w pokoju obok jest 32 LG
    też lcd. Przy każdym jest tuner pvr hd c cyfrą. Wnioski moje są takie,
    że teraz bym plazmę brał. Zwłaszcza wieczorem kiedy robi się ciemno
    widać różnicę. Obraz na plaźmie jest po prostu ładniejszy. Zwłaszcza
    kiedy oglądamy film z wieloma ciemnymi scenami. Na lcd bije jakąś
    "szarością". Po za tym w przypadku podłaczenia konsoli też to widać. Mam
    xboxa360 i na moim lcd muszę obniżać poziom czerni.
    A tak abstrahując. Odległość od tv nie jest jedynym czynnikiem wyboru
    rozmiaru. Jeśli ktoś ma zamiar używać tv wraz z dvd czy tunerem
    podłączonym przez SCARTa (euro złącze) to nigdy nie będzie miał
    wystarczającej jakości obrazu. Na przykład telewizja z tunera sat. przez
    euro jest do dupy. Koniecznie musi być HDMI i już. Nawet jeśli ktoś
    nie ma zamiaru oglądać kanałów HD to kanały w zwykłej rozdzielczości
    wyglądają lepiej na tunerze z HDMI niż bez.
    Co do różnicy HD Ready i Full to jeśli nie ma się podłączonego
    urządzenia przez HDMI (konsola, tuner) to nie ma żadnej różnicy.
    Zresztą u mnie na full hd obraz z np. Canal Plus Film HD jest niemal
    identyczny z tym w pokoju obok gdzie jest Hd Ready. Jedynie National
    Geografic HD, AnimalPlanet HD i Eurosport HD wyglądają moim zdaniem
    inaczej. Oglądam tenisa na Eurosporcie Hd i zwracam na to uwagę. Wiadomo
    trzeba piłkę obserwować:)
    Na koniec przestrzegam przed POLACZKOWATOŚCIĄ! Nie wychwalajmy tego co
    akurat mamy w domu.