  • 1. Data: 2011-05-26 16:44:10
    Temat: Re: jakas nowa technologia nastepnych 10 lat?
    Od: p...@p...onet.pl

    wrote:

    > Krotko mowiac: za 10 lat nbedzie sie programowalo tak samo jak dzis. A
    > dzis sie mniej wiecej programuje tak samo jak 40 lat temu.
    >
    > Zadnego "przewrotu" w programowaniu na horyzoncie nei widac
    >
    > A.L.

    w ciago 40 lat to bylo wiele znaczacych wynalazkow ktore odmienily
    rzeczy, np urzadzenia mobilne albo monitory lcd (ktore te ostatnie
    rzeczy wywolaly tez na swiecie jakis gigantyczny szal zakupow
    nie tylko wsrod komputerowcow ale wszystkich uzytkownikow)
    akurat na przestrzeni 40 lat to zdarzylo sie bardzo duzo
    takich zdarzen - moim zdaniem w ciagu nastepnych 10ciu tez
    cos powinno sie znalezc choc nie wiem co, moze ktos zna juz
    jakies plotki