  • 1. Data: 2011-04-19 20:48:47
    Temat: [OT] jaka to czcionka?
    Od: venioo <p...@o...eu>

    moze ktos rozpoznaje ta czcionke? potrzebuje pilnie a nigdzie nie moge
    znalezc :)

    http://dl.dropbox.com/u/19405770/font.jpg

    z tematem grupy ma tyle wspolnego, ze to czcionka na jednym z elementow
    samochodu, ktory potrzebuje dorobic ;)
    --
    venioo
    GG:198909

  • 2. Data: 2011-04-20 08:13:44
    Temat: Re: jaka to czcionka?
    Od: Darek S-ki <d...@g...com>

    On 19 Kwi, 20:48, venioo <p...@o...eu> wrote:
> [...]
    > http://dl.dropbox.com/u/19405770/font.jpg
    > z tematem grupy ma tyle wspolnego, ze to czcionka na jednym z elementow
    [...]

    VIN od Mercedesa Sprintera...
    Raczej tego elementu się nie "dodrukowuje" tylko dodaje tabliczkę
    znamionową zastępczą oraz oznakowanie zastępcze.
    Lepiej nie kombinuj z tym, bo nawet po odsprzedaży auta temat może
    powrócić wraz z badaniami w zakresie mechanoskopii.

    Darek S-ki

  • 3. Data: 2011-04-20 08:24:03
    Temat: Re: [OT] jaka to czcionka?
    Od: Elias <e...@n...pl>

    http://new.myfonts.com/WhatTheFont/

    --
    Elias

  • 4. Data: 2011-04-20 09:50:31
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 19 Apr 2011 20:48:47 +0200, venioo

    > z tematem grupy ma tyle wspolnego, ze to czcionka na
    > jednym z elementow samochodu, ktory potrzebuje dorobic ;)

    Polecałbym udać się na pl.comp.dtp
    Choć ja próbowąłem coś skojarzyć i nie bardzo się udało.
    Ale spróbować warto, jest tam sporo specjalistów od... krojów. ;)

    > moze ktos rozpoznaje ta czcionke?

    Jak będziesz tam zadawać pytanie, to powinno ono brzmieć:
    "Jaki to krój pisma?". ;) W żadnym wypadku nie pytaj o czcionkę. :P

    http://typografia.ogme.pl/index.php?option=com_conte
    nt&task=view&id=4&Itemid=4

    --
    Pozdor Myjk

  • 5. Data: 2011-04-20 10:44:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 20 Apr 2011 09:50:31 +0200, Myjk

    > Polecałbym udać się na pl.comp.dtp

    O, napisałeś już hihih ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 6. Data: 2011-04-20 18:11:06
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-04-20 08:13, Darek S-ki pisze:
> [...]
    > Lepiej nie kombinuj z tym, bo nawet po odsprzedaży auta temat może
    > powrócić wraz z badaniami w zakresie mechanoskopii.

    Masz racje, to ta naklejka. Przez wrzucanie dupereli pod siedzenie
    (narzedzi i innych...) stara nieszczesliwie sie zarysowala, a skonczyl
    sie przeglad i diagnosta upiera sie, ze nie widac numeru VIN :(
    Sama naklejka to zaden cymes - w serwisie mozna bez problemu dorobic,
    ale kosztuje to ...duzo za duzo ;)
    Nie chce wprowadzac w niej zadnych przerobek w celu zmiany jakichkolwiek
    danych - chce zrobic identyczna druga.
    To chyba nie jest karalne w naszym kraju?

    venioo
    GG:198909

  • 7. Data: 2011-04-20 18:11:32
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-04-20 08:24, Elias pisze:

    > http://new.myfonts.com/WhatTheFont/

    Juz patrzylem, nie rozpoznaje tej czcionki :(

    --
    venioo
    GG:198909

  • 8. Data: 2011-04-20 18:11:57
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-04-20 10:44, Myjk pisze:
    > Wed, 20 Apr 2011 09:50:31 +0200, Myjk

    > O, napisałeś już hihih ;)

    No :) Tylko napisalem "font" ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 9. Data: 2011-04-20 18:18:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 20 Apr 2011 18:11:32 +0200 osobnik zwany venioo
    wystukał:

    jak nie jak tak?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2011-04-20 18:26:29
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-04-20 18:18, masti pisze:
    > Dnia pięknego Wed, 20 Apr 2011 18:11:32 +0200 osobnik zwany venioo
    > wystukał:

    > jak nie jak tak?

    w zadnej z proponowanych czcionek litera W nie wyglada jak na tym co ja
    szukam :( jezeli znalazles taki font, to prosze powiedz gdzie

    --
    venioo
    GG:198909