  • 51. Data: 2009-04-26 13:46:33
    Temat: Re: jaka telewizje cyfrowa wybrac
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <X...@X...XX> napisał w wiadomości
    news:gt1e0r$d5j$1@node1.news.atman.pl...

    >> Jedno zdanie, a nie jedną stronę.
    >> Widzisz różnicę?
    >

    > i 1000 stron komentarza

    A za to już pretensje do siebie.

  • 52. Data: 2009-04-26 13:46:44
    Od: CodeBoy <c...@w...pl>

    Dnia 24-04-2009 o 21:24:40 lexdrex <e...@p...onet.pl> napisał(a):

    <...>

    Dziękiuję za bardzo wyczerpującą odpowiedz i prosze o więcej :)

    Czyli najlepiej teraz jakis darmowy odbirnik od platformy, maja cos tam za
    0zł
    i kupić porządny własny ?
    Mam nadziej że nie przypiszą mi Cyfry + do odbiornika i potem już tego nie
    wymienie ?
    Wole się zapytać , bo to różnie bywa :)

  • 53. Data: 2009-04-26 13:48:12
    Od: CodeBoy <c...@w...pl>

    Dnia 24-04-2009 o 23:44:27 Cavallino <c...@k...pl>
    napisał(a):

    > Użytkownik "lexdrex" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    > Tobie płacą za te rozprawki, wierszówkę wyrabiasz czy jak?
    > Daruj sobie i naucz się zwięzłości zanim coś natępny raz napiszesz.

    a co Ty byś mi zaproponował ?

  • 54. Data: 2009-04-26 15:57:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "CodeBoy" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    h.googlegroups.com...

    > a co Ty byś mi zaproponował ?

    Zależy co potrzebujesz i ile chcesz zapłacić.
    Jeśli wystarcza Ci SDTV to odbiornki Cyfry za 0 zł (w tejże samej ofercie)
    jest nalepszym rozwiązaniem.
    Jeśli potrzebujesz HD i chcesz nagrywać programy to już musisz się
    zastanowić, czy jesteś w stanie wydać ponad 1000 zł jednorazowo.

  • 55. Data: 2009-04-26 18:29:05
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > I nawzajem.

    I tu przyznaję Ci rację. EOT.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 56. Data: 2009-04-26 18:47:04
    Od: CodeBoy <c...@w...pl>

    Dnia 26-04-2009 o 17:57:19 Cavallino <c...@k...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > Jeśli potrzebujesz HD i chcesz nagrywać programy to już musisz się
    > zastanowić, czy jesteś w stanie wydać ponad 1000 zł jednorazowo.

    posiadam nagrywarke , wiec zalezy mi tylko na odbiorniku HD
    TV mam Full HD
    Na pewno chialbym miec tez FTA i "zeza" ;)
    Jaki odbiornik byś poleciał, myślę że wystarczy mi z jednym gniazdem na
    karte dostępu i z jednym wejsciem bo mam Disquita czy jak to sie takm
    pisze ;)
    czasze w tej chwili mam 80cm ale parabopliczna , ma 20 lat i dziala :)
    oczywiscie konwertery mam nowe :)
    czyli musze kupić jedynie odbiornik i ew czasze nowa :)

  • 57. Data: 2009-04-26 21:57:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > posiadam nagrywarke , wiec zalezy mi tylko na odbiorniku HD

    Nagrywarkę HD?

    > TV mam Full HD

    No to faktycznie wypada żeby i tuner był HD.
    Masz zbędne 1000 zł na własny tuner?

  • 58. Data: 2009-04-27 18:27:49
    Od: CodeBoy <c...@w...pl>

    Dnia 26-04-2009 o 23:57:48 Cavallino <c...@k...pl>
    napisał(a):

    > Nagrywarkę HD?

    > No to faktycznie wypada żeby i tuner był HD.
    > Masz zbędne 1000 zł na własny tuner?

    jesli bedzie tego wart, to tak :)

  • 59. Data: 2009-04-27 18:35:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > jesli bedzie tego wart, to tak :)

    Ale to jest tak, że najpierw trzeba wydać, a potem można samemu ocenić czy
    było warto. ;-)
    Nic więcej raczej na tym nie obejrzysz, za to będzie w lepszej jakości.

    Jak dla mnie, jeśli nie interesuje Cię sport, a nie leżysz na kasie, to 1000
    zł jest zbyt wysoką kwotą, ten sprzęt nie jest tyle wart (np. dekodery HD
    telewizji naziemnej kosztują 40% tej sumy, a i tak wszyscy mówią że to
    drogo).

  • 60. Data: 2009-04-27 20:29:55
    Od: lexdrex <e...@p...onet.pl>

    z odbiornikami satelitarnymi jest tak , że jeśli się kupi lub
    wypożyczy od platformy terminal to on zawsze będzie zależny i
    sterowany przez operatora platformy ( narzucona lista kanałów, brak
    możliwości odbioru z innych satelitów itp. brak obsługi kart innych
    nadawców) Mając własny dekoder możesz odbierać co chcesz ( wszystkie
    niekodowane z dowolnego satelity) oraz używać różnych kart w tym samym
    odbiorniku a także łączyć oferty wielu platform/ nadawców w jednym
    odbiorniku.

    co do tego czy warto wydać +/- 700-1000 PLN ...hmm a czy warto kupować
    telewizor HD ? i jesli warto to w takim razie dlaczego telewizorów
    FULL HD nie daje żadna platforma na promocji za zlotówke?

    jak się powiedziało A kupując dobrej jakości telewizor HD to
    wypadałoby kupić też dobry dekoder satelitarny a nie terminal z którym
    może być czasem troche porblemów
    satkurier.pl/news/46573/problemy-z-nboxami-wstrzyman
    e-wymiany.html