  • Data: 2009-04-26 18:47:04
    Temat: Re: jaka telewizje cyfrowa wybrac
    Od: CodeBoy <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 26-04-2009 o 17:57:19 Cavallino <c...@k...pl>
    napisał(a):

    > Użytkownik "CodeBoy" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zależy co potrzebujesz i ile chcesz zapłacić.
    > Jeśli wystarcza Ci SDTV to odbiornki Cyfry za 0 zł (w tejże samej
    > ofercie) jest nalepszym rozwiązaniem.
    > Jeśli potrzebujesz HD i chcesz nagrywać programy to już musisz się
    > zastanowić, czy jesteś w stanie wydać ponad 1000 zł jednorazowo.

    posiadam nagrywarke , wiec zalezy mi tylko na odbiorniku HD
    TV mam Full HD
    Na pewno chialbym miec tez FTA i "zeza" ;)
    Jaki odbiornik byś poleciał, myślę że wystarczy mi z jednym gniazdem na
    karte dostępu i z jednym wejsciem bo mam Disquita czy jak to sie takm
    pisze ;)
    czasze w tej chwili mam 80cm ale parabopliczna , ma 20 lat i dziala :)
    oczywiscie konwertery mam nowe :)
    czyli musze kupić jedynie odbiornik i ew czasze nowa :)