  • Data: 2009-04-27 18:35:35
    Temat: Re: jaka telewizje cyfrowa wybrac
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "CodeBoy" <c...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > jesli bedzie tego wart, to tak :)

    Ale to jest tak, że najpierw trzeba wydać, a potem można samemu ocenić czy
    było warto. ;-)
    Nic więcej raczej na tym nie obejrzysz, za to będzie w lepszej jakości.

    Jak dla mnie, jeśli nie interesuje Cię sport, a nie leżysz na kasie, to 1000
    zł jest zbyt wysoką kwotą, ten sprzęt nie jest tyle wart (np. dekodery HD
    telewizji naziemnej kosztują 40% tej sumy, a i tak wszyscy mówią że to
    drogo).