  • 11. Data: 2018-11-23 18:58:55
    Temat: Re: jaka struktura
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 21 listopada 2018 22:29:56 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:
    > kradzieży w Polsce obecnie?
    >
    > Ostatnio ukradziono moim znajomym (różnym) w ciągu 4 miesięcy dwa
    > samochody o wartości ok 500 funtów i naszła mnie rozkmina.
    >
    > W mojej okolicy zauważałem laski na kierownicach co wbudzało moje
    > zaciekawienie. Czyli problem jest powszechny.

    Bo Polska to jednak nie taka dziura w dupie jak sie nam wmawia.

    Przestepczosc mamy relatywnie niewielka i jak juz jest to jest to calkiem cwana
    przestepczosc na ktora takie blokady nie dzialaja.

    Dlatego u nas immobilizer to szczyt luksusu w autach do tych 70-100kpln.

    W paru miejscach w europie zachodniej jest wieksza dzicz niz w byle podrzednym
    Polskim miescie.
    I podobnie z usa czy kanada.

    Z drugiej strony jak taka blokada dziala to mysle ze patent na zasilanie pompy paliwa
    przez kontaktron i magnes zadziala o niebo lepiej jak wszyscy na parkingu juz beda
    miec te blokady a zlodzieje beda chodzic z nozycami :)

  • 12. Data: 2018-11-23 19:50:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    paliwa przez kontaktron i magnes zadziala o niebo lepiej jak wszyscy na parkingu juz
    beda miec te blokady a zlodzieje beda chodzic z nozycami :)

    Jak już chcesz dobrze, to należy coś nei załączać a zwierac i to
    najlepiej po jakimś czasie. O ile pompę łatwo zasilić choćby z żarówki,
    to zwarcie znaleźć ciężej. No i jak komuś zgaśnie po wyjeździe na drogę
    to się nie bedzie pieprzył tylko dan nogi za pas (czasem niestety
    próbując zatrzeć slady).

    Shrek

  • 13. Data: 2018-11-23 20:49:30
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 23 listopada 2018 19:50:18 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:
> [...]
    > to zwarcie znaleźć ciężej. No i jak komuś zgaśnie po wyjeździe na drogę
    > to się nie bedzie pieprzył tylko dan nogi za pas (czasem niestety

    W starszych autach to tak wlasnie dziala. Po wylaczeniu silnika nieco cisnienia
    jeszcze w ukladzie paliwowym jest. I auto te pare chwil pojedzie/podziala.

    W nowszych nie wiem. Ale mysle ze bedzie nieco podobnie. Aha, i chodzi o te pompe z
    zbiornika paliwa. Nie te wysokiego cisnienia do wtryskiwaczy.

  • 14. Data: 2018-11-24 11:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > W Polsce złodzieje parskneli by śmiechem na wszelkie zapinki na koło
    > kierownicy ale tu ludzie zapinają i po napisaniu pierwszego posta
    > dowiedziałem się że koleżce z pracy też ukradli dwa lata temu.

    Z 10 lat temu taka blokada na kierownice uratowała mi auto dwa razy...
    Jacys mało profesjonalni sie trafili.
    Raz nawet odgieli w druga strone, kierownice poniszczyli ale jednak nie
    odjechali :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton

  • 15. Data: 2018-11-24 22:19:45
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Marek pisze tak:

    > Dlaczego? Rozglądają się na boki i biorą taki obok bez zapinki

    Chyba zgodzisz się, że mamy jednych z lepszych złodzieji w Europie?
    Plus Polak potrafi.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 16. Data: 2018-11-24 22:35:03
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

> [...]
    > razy... Jacys mało profesjonalni sie trafili.
    > Raz nawet odgieli w druga strone, kierownice poniszczyli ale

    Tak. A teraz są elektronarzędzia na akumulator. Sam będąc inkasentem
    czytaj opiekunem liczników miałem oficjalną slużbową fleksę 18v i
    reklamówkę kłódek. Przecięcie kłódki trwa moment a koło kierownicy to
    pewnie miękka stal a tworzywo wyłapie iskry.

    Wracając z pracy przechodzę obok fajnego smarta. Był pod plandeką,
    wiatr ją zwalił. Wyglądał jak spadochroniarz ;) Dziś widzę że facet go
    zastawił innymi samochodami pod samym oknem.

    Na dziś stawiam na radiopowiadomienie i modyfikacje instalacji
    elektrycznej żeby długo trwało uruchomienie.

    Radiopowiadomienie raz uchroniło przed kradzieżą a raz powiadomilo że
    baba zarysowała bok.

    Podobno jest silny popyt na dostawcze kilka razy większy niż na
    dupowozy.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 17. Data: 2018-11-24 23:28:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 24 Nov 2018 21:35:03 GMT, PiteR napisał(a):

> [...]
    > reklamówkę kłódek. Przecięcie kłódki trwa moment a koło kierownicy to
    > pewnie miękka stal a tworzywo wyłapie iskry.

    Halas. Sa lepsze sposoby.

    J.

  • 18. Data: 2018-11-24 23:41:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > Halas. Sa lepsze sposoby.

    kabina tłumi, okna plastiki potrojne tłumią, jedno ucho poduszka tłumi
    ;)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 19. Data: 2018-11-25 09:29:51
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-11-24 o 23:28, J.F. pisze:

    > Sa lepsze sposoby.

    Czasem fabryczne patenty są nie do przeskoczenia! Hehe, kiedyś mi
    chcieli buchnąć Trabanta.
    W sumie bez szkód - wepchnęli tylną szybę do środka i tylko przez nią
    ktoś wchodził, bo nie potrafili odblokować drzwi. :D Nie wiedzieli, że
    trzeba przyciskiem kręcić zamiast go wyciągać. Dodatkowo nie mieli
    pojęcia, że trzeba otworzyć kranik pod zbiornikiem, chyba z kilometr go
    pchali, zanim się zniechęcili. ;)

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 20. Data: 2018-11-25 13:00:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

> [...]
    > reklamówkę kłódek. Przecięcie kłódki trwa moment a koło kierownicy to
    > pewnie miękka stal a tworzywo wyłapie iskry.

    [ciach]

    > Podobno jest silny popyt na dostawcze kilka razy większy niż na
    > dupowozy.

    Dlatego napisałem ze 10 lat temu.
    Dzis mi sie nie chce zakładac blokady wychodzac dokładnie z załozenia ze
    jak beda chcieli to i tak ukradna.
    Inna sprawa ze moze powininem tego mojego dostawczaka podmeczyc bo jak na
    przebieg 400kkm to wyglada podejrzanie dobrze.

    Moze powinienem sobie nakleic reklame - fiat -> to auto przejechało
    900kkm bez awarii.
    Jak złodziej zobaczy ze przebieg 900 to oleje...? :)))

    AC kosztuje jakies 1200 na rok i niech biorą :)