  • 1. Data: 2010-02-15 20:35:03
    Temat: jaka sieć ma najdokładniejszą lokalizację telefonu?
    Od: "Michał" <x...@n...pl>

    witam,
    może ktoś jest w temacie, która z sieci ma dokładne lokalizowanie -
    ostatnimi czasy jak w oranżadzie próbowałem gdziecko czy jakoś tak, to
    pokazało nazwę miasta;)
    pozdrawiam
    michal

  • 2. Data: 2010-02-16 08:58:07
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Michał wrote:
    > może ktoś jest w temacie, która z sieci ma dokładne lokalizowanie -
    > ostatnimi czasy jak w oranżadzie próbowałem gdziecko czy jakoś tak, to
    > pokazało nazwę miasta;) pozdrawiam michal

    Jak na danym obszarze masz jednego BTSa na miejscowość i następny jest w
    odległości kilku kilometrów, to się lepszej lokalizacji nie spodziewaj -
    nawet najlepsza triangulacja nie pomoże.
    Kup dziecku telefon z GPS i zainstaluj mu soft do śledzenia reagujący na
    SMS albo stale podłączony przez GPRS i np. Google Latitude (są na pewno
    prostrze i mniej prądożerne - to tylko propozycja rozwiązania).

    Jakub

  • 3. Data: 2010-03-04 20:11:36
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    > może ktoś jest w temacie, która z sieci ma dokładne lokalizowanie -
    > ostatnimi czasy jak w oranżadzie próbowałem gdziecko czy jakoś tak, to
    > pokazało nazwę miasta;)

    Jeśli chodzi ci o jak najdokładniejszą nazwę okolicy pokazywanej na
    wyświetlaczu telefonu (tuż pod napisem z nazwą sieci) to niestety ma
    to tylko Era (i Heyah, bo to to samo), w tej sieci każdy BTS ma swoją
    unikalną nazwę.