  • Data: 2010-02-16 08:58:07
    Temat: Re: jaka sieć ma najdokładniejszą lokalizację telefonu?
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

    Michał wrote:
    > może ktoś jest w temacie, która z sieci ma dokładne lokalizowanie -
    > ostatnimi czasy jak w oranżadzie próbowałem gdziecko czy jakoś tak, to
    > pokazało nazwę miasta;) pozdrawiam michal

    Jak na danym obszarze masz jednego BTSa na miejscowość i następny jest w
    odległości kilku kilometrów, to się lepszej lokalizacji nie spodziewaj -
    nawet najlepsza triangulacja nie pomoże.
    Kup dziecku telefon z GPS i zainstaluj mu soft do śledzenia reagujący na
    SMS albo stale podłączony przez GPRS i np. Google Latitude (są na pewno
    prostrze i mniej prądożerne - to tylko propozycja rozwiązania).

    Jakub