-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.prz.edu.pl!news.nask.pl!news.nask
.org.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartners.pl!not-for-mail
From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: jaka przetwornice do samochodu na 12 na 220?
Date: Thu, 28 Jan 2010 16:46:58 +0100
Organization: GTS Energis
Lines: 17
Message-ID: <hjsbhi$1hem$1@news2.ipartners.pl>
References: <hjq9sp$rl6$2@inews.gazeta.pl> <op.u68j1lqypq3u2r@mobilekone>
<s...@k...sail-ho.pl>
<hjrn74$rem$1@inews.gazeta.pl> <hjrnb0$rsn$1@inews.gazeta.pl>
<hjro93$18t9$1@news2.ipartners.pl> <hjrout$4ab$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1264693618 50646 157.25.157.219 (28 Jan 2010 15:46:58
GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 28 Jan 2010 15:46:58 GMT
In-Reply-To: <hjrout$4ab$1@inews.gazeta.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2250901
[ ukryj nagłówki ]SET pisze:
> No chyba, że tak. Co nie zmienia faktu, że przy maksie obciążenia akumulator
> musiałby wydolić z 80A co w standardowych autkach jest ciężko wykonalne. Ale
> przy jakimś większym np. domowym jako zasilanie awaryjne to całkiem ciekawy
> pomysł może być.
Po pierwsze nie wiemy ile wspólnego z prawdą mają te parametry, ale optycznie
robi nie najgorsze wrażenie... więc stawiam na 2/3 tego, co deklarują :)
Nawet gdyby pisali prawdę, to przy ciągłej 500W pobierze koło 50A.
Przy pracującym alternatorze wydoli bez większego problemu.
Na samym aku pociągnąłby niedługo.
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.01.10 08:12 MM
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=