  • 11. Data: 2013-03-25 22:04:44
    Temat: Re: jaka oferta BEZ DEKODERA?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 marca 2013 17:57:26 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:

    > Żadna oferta, sporu nie ma.

    Płacić za oglądanie sportu?
    Ze ktoś szybciej o 1 sekunde dobiegnie do końca czy skoczy dalej o pół metra?
    Albo 20 chłopa biegających za jedna piłka? Piłka kosztuje pewnie 50 zł. Kupić im 20
    szt i niech każdy ma swoją.

  • 12. Data: 2013-03-25 22:53:41
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-03-25 22:04, Kris pisze:

> [...]
    > Albo 20 chłopa biegających za jedna piłka? Piłka kosztuje pewnie 50 zł. Kupić im 20

    Etam... :-) Gdyby tam jeszcze nie było przekupstw, dopingów, teatru,
    reklam to może i bym luknął :-) Chleb się kończy to igrzyska w cenie :-)

    Dzisiaj zauroczyła mnie reprezentacja San Marino. To jest powrót do
    źródeł i ideałów. Warto im będzie jutro kibicować :-)

  • 13. Data: 2013-03-26 17:01:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xxx> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Ciebie z tym sportem i polską piłką porąbało już na całego.

    Tak by było, gdybym uważał, że to nieistotny fragment oferty płatnej tv.

    >Po pierwsze to nie ty zadawałeś pytania, więc nie przypisuj sobie, że
    >odpowiedzi są tylko dla ciebie. Po drugie nie każdy jest takim idiotą, żeby
    >oglądać polska piłkę kopaną.

    Gdzie wyczytałeś "polska piłka kopana"?
    Bo poza Twoim ograniczonym grajdołem w pojęciu "sport" mieści się dużo
    więcej rzeczy.

  • 14. Data: 2013-03-26 17:03:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xxx> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Do tej pory psalmy pochwalne prawiłeś na temat C+, już się odmieniło?

    Było dobrze, to chwaliłem, jest źle to ganię.

    Zresztą gdyby nie Twoja 100% demagogia, to wiedziałbyś komu zawdzięczamy
    NC+, bo nawet z oferty widać że to pochodna N, a nie Cyfry.
    I tak samo skończy - poniżej poziomu mułu.

    Ja zostaję przy Cyfrze jak długo się da, potem wezmę sam Canal+ w jakiejś
    kablówce albo czymś w ten deseń.

    >A może CP przeprosisz teraz?

    Jak tylko wprowadzi sport do oferty.
    Na razie jego atrakcyjność jest na poziomie darmowej NTC.

  • 15. Data: 2013-03-26 17:04:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Płacić za oglądanie sportu?

    Za nic innego w tv płacić nie warto, bo równie bylejaka oferta jest za friko
    w powietrzu.