  • Data: 2013-03-26 17:03:57
    Temat: Re: jaka oferta BEZ DEKODERA?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xxx> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5150b93f$0$1251$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Do tej pory psalmy pochwalne prawiłeś na temat C+, już się odmieniło?

    Było dobrze, to chwaliłem, jest źle to ganię.

    Zresztą gdyby nie Twoja 100% demagogia, to wiedziałbyś komu zawdzięczamy
    NC+, bo nawet z oferty widać że to pochodna N, a nie Cyfry.
    I tak samo skończy - poniżej poziomu mułu.

    Ja zostaję przy Cyfrze jak długo się da, potem wezmę sam Canal+ w jakiejś
    kablówce albo czymś w ten deseń.

    >A może CP przeprosisz teraz?

    Jak tylko wprowadzi sport do oferty.
    Na razie jego atrakcyjność jest na poziomie darmowej NTC.