    From: Michal Lukasik <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: jaka obudowa z usb 3.0 ?
    Date: Sun, 23 Feb 2014 16:42:19 +0000

    On 23/02/2014 13:00, Santana wrote:

    > Konsola nadaje się do strzelanek jak salon do grania :) Jak będziesz
    > miał kiedyś możliwość pogrania na porządnym kompie to może zrozumiesz :)

    Przy rozbudowach czy też składaniu nowych kompów zawsze testuję je jakiś
    czas także mam okazję. Sam mam konfig adekwatny do potrzeb (Q9300 na MB
    z LPT - potrzebuję do pracy), choć grafikę świadomie ze względów
    ekonomicznych mam słabą. Do grania nadaje się conajwyżej w CMR2 co
    czasem robię - jest jeszcze kilku dinozaurów co grają w to w sieci np.
    nudząc się w serwerowni. ;D

    > A co do salonu, to bardzo mi przykro że musisz grać w miejscu do tego
    > nie przeznaczonym. Zapewne z braku innego miejsca. Ja gram w pokoju do
    > grania :P

    Jakbym miał przeznaczyć pokój tylko na jakąś rozrywkę (cokolwiek by to
    nie było) to na pewno nie na granie w gry komputerowe. Tym bardziej, że
    gram rzadko. Już prędzej akwaria, bilard albo siłka. Na razie na hobby
    to mam duży garaż, a salon sprawdza się w roli "gralni" i kina domowego
    znakomicie. :D

    > A a propos rodziców, to wielce prawdopodobne że mam dzieci
    > starsze od Ciebie ;D

    Good4U. ;D
    Emeryt? To tłumaczy skąd masz tyle czasu na granie, że aż potrzebę
    osobnego pokoju. ;D

    > A tu się zgadzam :) Komp do grania mieszka od około 10 lat w Chieftec'u
    > Big Tower. Straciłem rachubę ile konfiguracji już w nim było a dalej
    > solidny jak ruski czołg. A jaka wygoda z kółkami, zwłaszcza przy jego
    > ciężarze.

    Kiedyś planowałem upchać Amigę do takiego, ale pjawiły się obudowy Elbox.

    > Drugi komp siedzi w CoolerMaster Cavallier. Nie taka solidna
    > jak Chieftec ale spokojnie daje rade i bez wątpienia jest ładniejsza :)

    :D
    --