  • 21. Data: 2011-09-21 15:24:35
    Temat: Re: jak? nawigacj? do 1500z??
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    news:dbumh3gjstdd.dlg@lepper.institute.com...

    > Po pierwsze nie odpowiadałem tobie.
    > Po drugie - ciężko powiedzieć. Na pewno trzeba zacząć od przeczytania -
    > DOKŁADNEGO - warunków gwarancji. Bo to może być kluczowe.
    > I jeszcze co napisali na kwitku przyjęcia do naprawy.

    Napisać to sobie mogą co chcą, ważne jest prawo i KS a nie czyjeś bazgroły.

    > Po trzecie, sprawdzić na fakturze, czy wyłączyli rękojmię. W zasadzie nie
    > mieli podstaw, więc można próbować w tą mańkę.

    Jako że sprzedaż była na poziomie profesjonalnym mogli wyłączyć więc nie
    pieprz bzdur:

    art. 558 §1 Kodeksu Cywilnego

    www.automo.pl - Sprawdź VIN auta, jego wyposażenie, przebieg, historię
    wypadkową.

  • 22. Data: 2011-09-21 15:26:32
    Temat: Re: jaką nawigację do 1500zł?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-09-21 15:06, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    go-live-1005-europe/

    > tylko dlaczego tak drogie modele, skoro wystarczy wyjechać 15 km za Odrę i
    > już można kupować znacznie tańsze modele z Live, zaczynające się już od
    > 125.

    Chyba od 120?
    No ale wątkotwórca pytał o 5" a to się zaczyna od 1005 LIVE, które w D
    ma RRP 349 Euro, czyli jest droższy :) (na ebay pomiędzy 250 a 350 Euro).

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)

  • 23. Data: 2011-09-21 15:38:06
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > No ale wątkotwórca pytał o 5" a to się zaczyna od 1005 LIVE, które w D ma
    > RRP 349 Euro, czyli jest droższy :) (na ebay pomiędzy 250 a 350 Euro).

    Widzę że u mnie w firmie 1005 LIVE kosztuje 1150 brutto więc ok. 260 euro.

  • 24. Data: 2011-09-21 15:53:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 21 Sep 2011 15:24:35 +0200, Chris napisał(a):

> [...]
    > Jako że sprzedaż była na poziomie profesjonalnym mogli wyłączyć więc nie

    widzę, że usilnie usiłujesz coś udowodnić.
    Powiem więcej - jesteś nawet tego bardzo blisko. Nie, żeby to zaraz był
    powód do dumy, ale widzę, że to akurat ci zupełnie nie przeszkadza.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 25. Data: 2011-09-21 15:57:55
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 21 Sep 2011 15:26:32 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > Chyba od 120?
    > No ale wątkotwórca pytał o 5" a to się zaczyna od 1005 LIVE, które w D
    > ma RRP 349 Euro, czyli jest droższy :) (na ebay pomiędzy 250 a 350 Euro).

    A nieprawda, bo w cywilizowanych krajach jeszcze jest 825 Live, który
    kosztuje 249 ojro u tomtoma (czyli 100 ojro mniej niż SRP 1005), na
    niemieckim ebayu zaczynają się od 199 ojro.

  • 26. Data: 2011-09-21 16:58:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Amir,

    Wednesday, September 21, 2011, 11:54:01 AM, you wrote:

    > nie
    > Chyba nie zadziała to tak jak wydaje się ze to powinno działać.
    > Zakup był na firmę ,

    Kamper też na firmę?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 27. Data: 2011-09-21 17:56:53
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Mirek Ptak

    > Pozdrawiam - Mirek

    Jesteś pewien, że masz Signum z 2011? ;)

  • 28. Data: 2011-09-21 18:53:52
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Amir" <

    > Moje wymagania minimum 5 cali, podłaczenie zewnęrznej anteny, i
    > mozliwie najlepsza widocznośc w słońcu. Garmin czy TomTOm? który model
    > urządzenia?

    Ja sobie dzisiaj sprawiłem Modecom MX2 - i powiem Ci, jeśli nie widać
    różnicy to po co przeplacać?

    319 zł bez mapy - Wgrasz sobie jaką będziesz miał ochotę. Navi z
    poziomu nakladki pozwala bezproblemowo wejśc do windowsa - odpadają
    wszelkie stresy z odblokowaniem itd. Znakomity transmiter FM dzisiaj
    przetestowany - żadnych zakłóceń, bardzo czysty dzwięk. Bezproblemowo po
    BT odczytuje książkę telefoniczną z Nokii E72.

    Po tym jak sprawiłem sobie Blow 43FBT (którego oddałem na 2 dzień) który
    mial kompletnie nieczytelny w słońcu ekran przyglądałem się kilku navi i
    na ich tle ten MX2 wypada najlepiej - generalnie panuje jakaś dziwna
    zasada im nowsze urządzenie tym gorszy wyświetlacz.

    Jedyny problem to taki, że MX2 nie ma wyjścia na zewnętrzną antenę - ale
    z ciekawości - na co Ci to?

  • 29. Data: 2011-09-21 19:09:21
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > Ja sobie dzisiaj sprawiłem Modecom MX2 - i powiem Ci, jeśli nie widać
    > różnicy to po co przeplacać?

    A testowałeś może MX HD ??

    http://www.modecom.pl/freeway_mx2_hd/nawigacje_gps/p
    rodukty/

    Rozmiar ten sam ale rozdzielczość dużo wyższa i mapy + dodatki powinny
    być lepiej widoczne.

    --
    www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto, sprawdź jego historię.

  • 30. Data: 2011-09-21 19:26:44
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Chris"

> [...]
    rodukty/

    > Rozmiar ten sam ale rozdzielczość dużo wyższa i mapy + dodatki powinny

    Dość długo się zastanawiałem między tymi modelami
    Moim zdaniem przy wielkości 5 cali to HD jest niepotrzebne - owszem jest
    widoczna większa częśc mapy, ale odbija się to na płynności
    wyświetlania, zwykły MX ma procek 500, a HD 533 różnica niewielka ale
    pikseli do przewijania sporo więcej. Np w AM w wersji HD przycina
    animowane menu w zwykłym nic takiego nie występuje. Priorytetem była dla
    mnie jasnośc i kontrast wyświetlacza a te są na identycznym poziomie.