  • 1. Data: 2011-09-21 09:05:49
    Temat: jaką nawigację do 1500zł?
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Jaką proponujecie naviagację z mapą europy do 1500zł sluzyc ma do campera?

    Moje wymagania minimum 5 cali, podłaczenie zewnęrznej anteny, i mozliwie
    najlepsza widocznośc w słońcu. Garmin czy TomTOm? który model urządzenia?

    Ze swojej strony chciałbym sprzestrzeć przed kupnem navigacji firmy
    navRoad.,
    zepsuła się i trafiła do servisu, trzymają ponad miesiąc juz, i powiedzieli,
    ze nie są w stanie powiedzieć
    kiedy naprawią, bo czekają na dostawę części z dalekiego wschodu, to
    odpowiedz autoryzowanego serwisu, i twierdzą ze moze to potrwać dlugo. :(
    Dodam ze zaplacilem za navroad 7cali z automapą europu 1600zł.

    Ani razu nie udało się jej użyc , prawdopodobnie wada techniczna, nie
    włączała się za każdym razem od początku, zalecił serwis zmianę softu, przy
    zmianie softu zwisł przy wgrywaniu oprogramowania.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-09-21 09:22:24
    Temat: Re: jaką nawigację do 1500zł?
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    >Jaką proponujecie naviagację z mapą europy do 1500zł sluzyc ma do campera?

    nie dawno ktoś tiu polecał, bo wygrała w testach Garmin 250

    jk

  • 3. Data: 2011-09-21 09:50:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 21 Sep 2011 09:22:24 +0200 osobnik zwany Piotr
    wystukał:

    > nie dawno kto? tiu poleca?, bo wygra?a w testach Garmin 250

    kolina, weź pigułki

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2011-09-21 10:07:22
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > nie dawno ktoś tiu polecał, bo wygrała w testach Garmin 250

    tu mają ciekawą ofertę
    taniej cięzko znaleźć ten model nawet na allegro
    http://www.euro.com.pl/nawigacja-samochodowa-gps/gar
    min-n-vi-2460lmt.bhtml#opis

    aktualizacja na zawsze bezpłatnie
    wydaje się to dobry wybor.

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-09-21 10:23:52
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kiedy naprawią, bo czekają na dostawę części z dalekiego wschodu, to
    > odpowiedz autoryzowanego serwisu, i twierdzą ze moze to potrwać dlugo. :(

    A co ciebie interesuje to ?? serwis ma 2 tyg a naprawę albo wymianę, jak nie
    są w stanie naprawić mają obowiązek dać posmo o nienaprawialości sprzętu i z
    tym pismem idziesz do sklepu gdzie kupiłeś a tam już nowa sztuka albo zwrot
    kasy (tio już jak się dogadasz ze sklepem). Poczytaj prawo konumenta i
    wracaj do serwisu a nie lamętuj jaki to sprzęt jest zły ... wszystko się
    psuje niezależnie od tego kto to wyprodukował, po prostu miałeś pecha i już.

    www.automo.pl - Sprawdź VIN auta, jego wyposażenie, przebieg, historię
    wypadkową.

  • 6. Data: 2011-09-21 11:46:10
    Temat: Re: jak? nawigacj? do 1500z??
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-09-21 10:23, Chris pisze:
    > U?ytkownik "Amir"<d...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > A co ciebie interesuje to ?? serwis ma 2 tyg a napraw? albo wymian?,

    Podaj podstawę prawną.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 7. Data: 2011-09-21 11:54:01
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > psuje niezależnie od tego kto to wyprodukował, po prostu miałeś pecha i

    Chyba nie zadziała to tak jak wydaje się ze to powinno działać.

    Zakup był na firmę , obrot profesjonalny obu stronnie.
    Co zrobisz? cywilną sprawę zakładać mam o 1600zł?

    w gwrancji mają nawet taki zapis, ze to moze trwac dlugo.

    Prawo konsumenta przy zakupie obustronnnie profesjonalnymnie działa
    i doskonale oni sobie z tego zdają sprawę. A nawet jak by to co zrobisz?

    owszem poczekam jeszcze troche wyśle pismo ze zwrotką, ale znając zycie nic
    to nie da.

    Coraz więcej jest tego typu firm, co sprzedają chłam z chin i aby utrzymać
    sie na rynku to odrzucają 90% serwisów
    mozna walczyć, co bardziej zawziętemu odpuszczą i może wymienią.

    tak buduje się polska gospodarka.

    Korzystałeś z takich porad rzecznika praw konsumentów? Ci na państwowym
    etapie mają do w głębokim poważaniu,
    temat przerabiałem z butami za 400zł, które po 2miesiącach się rozpadły,
    sprawa toczy się juz 8 miesięcy
    buty w sklepie leżą, a rzecznik przeciąga jak tylko może.

  • 8. Data: 2011-09-21 13:06:48
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:j5cbp4$qpt$1@news.dialog.net.pl...

    > Podaj podstawę prawną.

    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
    ory=321

    Art. 8.

    1. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać
    doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo
    wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wy- miana są niemożliwe lub wymagają
    nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość
    towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a
    także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny
    sposób zaspokojenia.

    2. Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że
    sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez
    kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny,
    materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia.

    3. Jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie określone w ust.
    1, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że
    uznał je za uzasadnione.

    Resztę poczytaj sam.

  • 9. Data: 2011-09-21 13:12:26
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

> [...]

    > Co zrobisz? cywilną sprawę zakładać mam o 1600zł?
    > w gwrancji mają nawet taki zapis, ze to moze trwac dlugo.

    I tak i nie ... nawet przy sprzedaży profesjonalnej obowiązuje 14 dni
    roboczych na decyzję w sprawie wymiany/naprawy. Nie dotyczy to towarów z
    zewętrzą gwarancją producenta bo wtedy sprzedawca nie musi tego przyjmować
    do sibie na gwarancji. Nie wiem czy tutaj oddałeś sprzęt do sprzedawcy czy
    do wydzilonego serwisu.

> [...]
    > i doskonale oni sobie z tego zdają sprawę. A nawet jak by to co zrobisz?
    > owszem poczekam jeszcze troche wyśle pismo ze zwrotką, ale znając zycie

    Przyciśnij ich ... siedzę w obrocie profesjonalnym już ładnę parę lat i wiem
    że takie praktyki nie są zgodne z prawem, paragrafów teraz nie pamiętam
    niestety ...

    > Coraz więcej jest tego typu firm, co sprzedają chłam z chin i aby
    > utrzymać sie na rynku to odrzucają 90% serwisów

    99% towaru jest z Chin :)

> [...]
    > sprawa toczy się juz 8 miesięcy
    > buty w sklepie leżą, a rzecznik przeciąga jak tylko może.

    Ja większośc kupuję z FA a resztę wywalam bo za 20-50 zł nie chce mi się
    biegać :) wiem powinienm reklamować ale szkoda mi czasu i paliwa na to :)
    druga sprawa że kupuję w sprawdzoych firmach gdzie nie robią problemu z
    serwisem.

  • 10. Data: 2011-09-21 13:26:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Amir" napisał w wiadomości grup
    >Jak? proponujecie naviagację z map? europy do 1500zł sluzyc ma do
    >campera?

    Automapa ma jakies opcje "samochod ciezarowy", ale to chyba przesada w
    stosunku do campera .. czy nie ?

    >Ze swojej strony chciałbym sprzestrzeć przed kupnem navigacji firmy
    >navRoad.,
    >zepsuła się i trafiła do servisu, trzymaj? ponad miesi?c juz, i
    >powiedzieli, ze nie s? w stanie powiedzieć
    >kiedy naprawi?, bo czekaj? na dostawę czę?ci z dalekiego wschodu, to
    >odpowiedz autoryzowanego serwisu, i twierdz? ze moze to potrwać
    >dlugo. :(

    Nie zdziw sie jak cie to z dowolna inna spotka.
    Jakbym mial cos tu obstawiac - to moze Garmin lepiej dba o marke ...
    ale mozna zadzwonic do serwisu polskiego i sobie od serca porozmawiac
    jak to jest naprawde.
    Po czym zadzwonic do francuskiego i spytac czy naprawia urzadzenie z
    polska gwarancja :-)

    J.