  • Data: 2011-09-21 19:26:44
    Temat: Re: jaką nawigację do 1500zł?
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Chris"

    > A testowałeś może MX HD ??
    >
    > http://www.modecom.pl/freeway_mx2_hd/nawigacje_gps/p
    rodukty/

    > Rozmiar ten sam ale rozdzielczość dużo wyższa i mapy + dodatki powinny
    > być lepiej widoczne.

    Dość długo się zastanawiałem między tymi modelami
    Moim zdaniem przy wielkości 5 cali to HD jest niepotrzebne - owszem jest
    widoczna większa częśc mapy, ale odbija się to na płynności
    wyświetlania, zwykły MX ma procek 500, a HD 533 różnica niewielka ale
    pikseli do przewijania sporo więcej. Np w AM w wersji HD przycina
    animowane menu w zwykłym nic takiego nie występuje. Priorytetem była dla
    mnie jasnośc i kontrast wyświetlacza a te są na identycznym poziomie.