  • 41. Data: 2016-03-17 14:53:37
    Temat: Re: jaka nawigacja ????
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Radekp,

    Thursday, March 17, 2016, 2:26:18 PM, you wrote:

    > No to o tym czytałem, że nie działa :)

    Gdzie i kiedy czytałeś, skoro ta wersja ma dopiero kilka dni?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 42. Data: 2016-03-17 15:50:04
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 17 Mar 2016 14:53:37 +0100, w
    <1...@p...pl.invalid>, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> napisał(-a):

    > Gdzie i kiedy czytałeś, skoro ta wersja ma dopiero kilka dni?

    O Autoradarze -- iż generalnie nie działa.
    Może po zintegrowaniu coś się poprawi.
    Chociaż i tak jestem sceptyczny.

  • 43. Data: 2016-03-17 22:20:58
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 16 Mar 2016 13:37:47 +0100, szerszen <s...@t...pl> wrote:

    >Oczywiście że tak. Często na skrzyżowaniach w miejscach gdzie występuje alternatywna
    trasa pokazuje Ci ją wraz z różnicami czasowymi i możliwością wyboru. A jeśli na
    wyznaczonej trasie zdaży się coś co ją wydłuży to dostajesz komunikat wizualny i
    dźwiękowy o możliwości zmiany trasy na krótszą czasowo.

    Ani razu takowego komunikatu nie usłyszałem. Owszem, jakieś tam niby
    alternatywne trast są, ale co z tego, skoro GM z uporem maniaka trzyma
    się tej wyznaczonej na początku.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 44. Data: 2016-03-17 22:23:36
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 16 Mar 2016 16:41:27 +0100, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >Miałem Naviexperta i szybko podziękowałem.

    Kiedyś też miałem (jeszcze na Nokii E50 z zewnętrznym GPSem), potem
    zraziłem się do wersji na WinMo. Od dwóch lat jeżdżę na NE (po AM) na
    Androidzie, jestem zadowolony. Jedynie moge się przyczepić do kulawej
    bazy POI.

  • 45. Data: 2016-03-18 08:34:13
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 17 Mar 2016 22:20:58 +0100
    j...@i...pl wrote:

    > Ani razu takowego komunikatu nie usłyszałem.

    Ja dwa razy w zeszłym roku, raz nie bardzo wiedziałem o co chodzi, drugi raz miałem
    więcej czasu na zainteresowanie się komunikatem i skorzystałem z rady. Oba razy w
    trasie, po mieście też się nie zdarzyło.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 46. Data: 2016-03-20 09:52:46
    Od: marko <m...@w...pl>

    a ile mb pobiera z tel janosik na trasie np 200 km ?

  • 47. Data: 2016-03-20 16:25:13
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 20 Mar 2016 09:52:46 +0100, marko <m...@w...pl> wrote:

    >a ile mb pobiera z tel janosik na trasie np 200 km ?

    Z 320 kilometrów, tylko ostrzeganie, bez nawigacji - niecałe 4 MB.

  • 48. Data: 2016-03-21 11:03:18
    Od: marko <m...@w...pl>

    W dniu 2016-03-20 o 16:25, j...@i...pl pisze:

    > Z 320 kilometrów, tylko ostrzeganie, bez nawigacji - niecałe 4 MB.

    ciekawe ile z nawigacja byc pobrało

  • 49. Data: 2016-03-21 13:45:39
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-03-14 o 14:45, szerszen pisze:

    > Jest pewien progres, ale faktycznie jako navi to co najwyżej w dużych miastach i
    popularnych lokalizacjach ;)

    Yanosik nawet w Warszawie ma bar5dzo duże dziury i jak dla mnie jako
    navi nie nadaje się totalnie za to jako informator spełnia się bardzo
    dobrze.

    Co do samego navi to Here albo Google zwłaszcza że obeznie można pobrać
    mapę na telefon i nie ciągnie danych po GSM.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 50. Data: 2016-03-21 18:17:10
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 21 Mar 2016 11:03:18 +0100, marko <m...@w...pl> wrote:

    >ciekawe ile z nawigacja byc pobrało

    Nie wiem, nie używam Yanosika jako nawigacji. Używam NE. NE pobrał w
    tym czasie niecałe 14 MB.

    http://i.imgur.com/L0ahzwK.png