  • 11. Data: 2016-03-14 13:48:48
    Temat: Re: jaka nawigacja ????
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2016-03-14 o 08:11, posscon pisze:
    > witam
    > poleccie jakas dobra nawigacje do samochodu.

    Już tu koledzy pisali. Po kraju Yanosik, wspierać się można też
    Sygic-iem (zwłaszcza za granicą jest świetny, bo mapy offline, przydają
    się też w pieszym zwiedzaniu miast).
    pwz

  • 12. Data: 2016-03-14 14:21:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 14 Mar 2016 13:48:48 +0100, w <nc6bvh$6rm$1@node1.news.atman.pl>, pwz

    > Już tu koledzy pisali. Po kraju Yanosik,

    Daj spokój, jako ostrzegacz to jakoś działa, ale nawigacja to pomyłka.

  • 13. Data: 2016-03-14 14:37:45
    Od: rAzor <b...@s...pl>

    W dniu 2016-03-14 o 08:40, szerszen pisze:

    > telefon i google jest wystarczająca,

    Jak ktoś lubi jeździć w kółko i pod prąd, to na pewno. :-)

  • 14. Data: 2016-03-14 14:45:47
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 14 Mar 2016 14:21:11 +0100
    "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:

    > Daj spokój, jako ostrzegacz to jakoś działa, ale nawigacja to pomyłka.

    Jest pewien progres, ale faktycznie jako navi to co najwyżej w dużych miastach i
    popularnych lokalizacjach ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 15. Data: 2016-03-14 14:46:50
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 14 Mar 2016 14:37:45 +0100
    rAzor <b...@s...pl> wrote:

    > Jak ktoś lubi jeździć w kółko i pod prąd, to na pewno. :-)

    Nie zdażyło mi się jeszcze, ale nie przeczę że tak może być, jak zresztą w każdej
    innej navi.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 16. Data: 2016-03-14 14:55:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    Mon, 14 Mar 2016 13:48:48 +0100, pwz <p...@o...eu> napisał(-a):
    >Daj spokój, jako ostrzegacz to jakoś działa, ale nawigacja to
    >pomyłka.

    Czemu - IMO dziala calkiem dobrze, a trasy wyznacza chyba lepiej niz
    Automapa offline.
    Glowny problem to Play - w trasie widze czesto "brak polaczenia". Na
    Plusie dzialalo dobrze :-)

    Zastrzezenie glowne jak do wszystkich nawigacji online - po
    wyznaczonej trasie prowadzi dobrze.
    Po zjechaniu z wyznaczonej trasy musi jednak wyslac zadanie
    przeliczenia do serwera, ten odpowie, to jednak chwile trwa ... i
    nawet dosc szybko Yanosikowi idzie, tym niemniej skret na najblizszym
    skrzyzowaniu mozna przejechac, bo jak blisko, to nie zdazy
    podpowiedziec.
    No i jak nie masz lacznosci, bo np jestes w podziemnym garazu, to i
    trasy nie policzy, i trudno punkt docelowy wprowadzic, i nie wiesz czy
    z wyjazdu w prawo czy w lewo :-)

    Pare innych wad ma, typowych dla poczatkujacych, niedorobionych
    programow, ale jak juz sie adres wbije, to prowadzi w miare dobrze.

    J.

  • 17. Data: 2016-03-14 15:05:37
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 14 Mar 2016 14:55:19 +0100, w <56e6c2c8$0$655$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Czemu - IMO dziala calkiem dobrze, a trasy wyznacza chyba lepiej niz
    > Automapa offline.
    > Glowny problem to Play - w trasie widze czesto "brak polaczenia". Na
    > Plusie dzialalo dobrze :-)

    Główny problem to Yanosik, tam gdzie Naviexpert działał, Y generował "utracenie
    łączności".

    Poza tym faktycznie nadajniki Play są takie sobie, ale ja mam na sztywno
    ustawiony Edge i Plusa (albo Erę).

> [...]
    > nawet dosc szybko Yanosikowi idzie, tym niemniej skret na najblizszym
    > skrzyzowaniu mozna przejechac, bo jak blisko, to nie zdazy

    Rzekłbym, że przeliczenie on-line bywa nawet szybsze niż off-line na słabym
    urządzeniu. Nawet na transmisji Edge nie nakrzekam.

    > No i jak nie masz lacznosci, bo np jestes w podziemnym garazu, to i
    > trasy nie policzy, i trudno punkt docelowy wprowadzic, i nie wiesz czy
    > z wyjazdu w prawo czy w lewo :-)

    Aha, a nawigacja off-line'owa w podziemnym garażu trasę wyznaczy, tak? :D

  • 18. Data: 2016-03-14 15:14:16
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 14 Mar 2016 14:55:19 +0100
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Czemu - IMO dziala calkiem dobrze,

    Działa mocno tak sobie, o ile w trasie to jeszcze ujdzie, o tyle w jeździe po mieście
    potrafi nieźle dać dupy, nie mówiąc o aktualizacjach.

    Remontowanymi ślimakami na Trasie Łazienkowskiej (Warszawa) próbował mnie poprowadzić
    ładnych kilka miesięcy od wyłączenia ich z użytku.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 19. Data: 2016-03-14 15:24:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):
    >Główny problem to Yanosik, tam gdzie Naviexpert działał, Y generował
    >"utracenie
    >łączności".

    Powiem tak - zazwyczaj jak jezdze, to nawiguje w miare dobrze, z
    krotkimi przerwami.
    Ale w sobote to przez 100km mial duze problemy z lacznoscia i to
    raczej byly krotkie chwile dzialania ... choc przed jednym patrolem
    ostrzegl.

    >Poza tym faktycznie nadajniki Play są takie sobie, ale ja mam na
    >sztywno
    >ustawiony Edge i Plusa (albo Erę).

    Samochod to nie jest dobre miejsce na zmiane ustawien :-)

    >Rzekłbym, że przeliczenie on-line bywa nawet szybsze niż off-line na
    >słabym
    >urządzeniu. Nawet na transmisji Edge nie nakrzekam.

    To tylko przy Osmand :-)

    >Aha, a nawigacja off-line'owa w podziemnym garażu trasę wyznaczy,
    >tak? :D

    A czemu nie ?
    Jak zapamietala ostatnia pozycje to policzy, jak nie zapamietala, to
    mozna wprowadzic punkt startowy.
    I przynajmniej bedzie wiadomo czy wyjechac w prawo czy w lewo :-)

    J.

  • 20. Data: 2016-03-14 15:29:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 14 Mar 2016 15:24:16 +0100, w <56e6c991$0$660$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > To tylko przy Osmand :-)

    Widocznie przy Naviexpercie także.

    > A czemu nie ?
    > Jak zapamietala ostatnia pozycje to policzy, jak nie zapamietala, to
    > mozna wprowadzic punkt startowy.

    Ostatnia pozycja, którą zanotuje, to ta z wjazdu.
    I nie znam takiej, która zapamięta.
    Co więcej - pewnie nawet nie będzie miała tych dróżek.