  • Data: 2016-03-21 13:45:39
    Temat: Re: jaka nawigacja ????
    Od: Chris <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-14 o 14:45, szerszen pisze:

    > Jest pewien progres, ale faktycznie jako navi to co najwyżej w dużych miastach i
    popularnych lokalizacjach ;)

    Yanosik nawet w Warszawie ma bar5dzo duże dziury i jak dla mnie jako
    navi nie nadaje się totalnie za to jako informator spełnia się bardzo
    dobrze.

    Co do samego navi to Here albo Google zwłaszcza że obeznie można pobrać
    mapę na telefon i nie ciągnie danych po GSM.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl