    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: jaka karta graficzna do sporadycznego grania?
    Date: Mon, 30 Jan 2017 23:11:38 +0100

    > Zapoznaj sie z Nvidia Geforce 750Ti, wersja z dodatkowym zasilaniem
    > (mniej obciąża prądowo płytę główną).
    wydajnościowo, w porównaniu z rx460 kiszka
    > Kiedyś robiłem rozeznanie w tym temacie i ta pozycja wydaje sie być
    > rozsądna, nie brałem pod uwagę Ati jestem zwichnięty na Nvidie.
    > Na youtube sa filmy z gameplay wiedzmina 2 na tej grafice.
    > Poza grafiką ważna jest tez reszta bebechów, myślę ze cos w klasie I3
    > 4XXX 3Ghz+ bedzie OK + 8GB RAM.
    >
    > Koniec końców kupiłem GTX760 ze względu na wydajność, ale aby cena była
    > podobna musiałem kupić używkę - trochę loteria czy nie poserwisowa etc.
    > chyba ze sie trafi np. aktywną gwarancją (ważne aby dostać paragon/fakturę)

    wydajnościowo, w porównianiu z rx460 całkiem całkiem, tylko że
    porównanie mocy jest tragiczne. 75W do 170W

    no i wszystko wskazuje że jednak kupię.....
    Tam tara tam....
    gfx 1050. ktoś ma? jak się spisuje? Czy da się podłączyć do niej monitor
    vga wtyczką D15?