  • 1. Data: 2013-07-07 18:34:47
    Temat: jaka karta graficzna do core 2 duo?
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    Jaką kartę warto kupić do starszego komputera z C2D ok 2GHz tak, aby
    dało się na tym pograć ale aby nie przepłacać za coś, czego i tak nie da
    się wykorzystać? Chodzi też o przyjazną cenę.
    Sam nie gram wcale, więc trudno mi wybrać optymalny model.
    Mile widziany porady kogoś, kto ma podobny sprzęt i grywa.
    S.

  • 2. Data: 2013-07-07 19:16:42
    Temat: Re: jaka karta graficzna do core 2 duo?
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-07-07 18:34, Skylla pisze:
> [...]
    > Sam nie gram wcale, więc trudno mi wybrać optymalny model.
    > Mile widziany porady kogoś, kto ma podobny sprzęt i grywa.
    Ale:
    - jakie (które) to core2duo, bo samo 2GHz i 2 rdzenie to mało trochę do
    większości współczesnych gier.
    - jakie gry docelowo
    - jaki pozostały sprzęt (jak tam jest zasilacz biedny i 1GB ramu, to
    żadnej grafiki nie opłaca się wkładać, bo grania nadal nie będzie)

    Zasadniczo na pewno kartę używaną, bo i reszta sprzetu nie nowa, więc np
    tanio i mało pobiera prądu - Radeon HD5770.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 3. Data: 2013-07-07 19:17:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skylla" <s...@n...op.pl> wrote in message
> [...]
    > Sam nie gram wcale, więc trudno mi wybrać optymalny model.
    > Mile widziany porady kogoś, kto ma podobny sprzęt i grywa.

    Do jakich gier ta karta ma być?
    Jaki system operacyjny (XP czy Win7?) bo masz inne DirectX wtedy...

  • 4. Data: 2013-07-07 19:18:11
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-07-07 19:17, Pszemol pisze:
    > "Skylla" <s...@n...op.pl> wrote in message
    >
    > Do jakich gier ta karta ma być?
    > Jaki system operacyjny (XP czy Win7?) bo masz inne DirectX wtedy...
    Ale co za różnica, skoro przy takim procku i tak nie będzie sensu
    wykorzystywać DX11 (bo będzie zbyt wolne).

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 5. Data: 2013-07-08 10:21:37
    Od: Salata <s...@i...nospam.pl>

> [...]
    > Sam nie gram wcale, więc trudno mi wybrać optymalny model.
    > Mile widziany porady kogoś, kto ma podobny sprzęt i grywa.

    Z moich doswiadczen i testow kiedys na necie wyczytanych, wynika ze
    tylko cos od ATI. Nvidia ma skopane sterowniki i jezeli chodzi o
    procesory dwurdzeniowe to jeden rdzen cpu jest bardzo obciazany.
    Ja w kompie z C2D (E8500 niepodkrecony) mam 7770 i sobie chwale. Obecnie
    nie kosztuje wiele, a byl zaskakujaco duzy odczuwalny przyrost mocy po
    wymianie z GTS250.

    --
    regards
    Salata

  • 6. Data: 2013-07-08 10:22:39
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-07-07 19:18, BartekK pisze:

    > Ale co za różnica, skoro przy takim procku i tak nie będzie sensu
    > wykorzystywać DX11 (bo będzie zbyt wolne).

    Nie chodzi o to, czy będzie sens czy nie i czy za słaby cpu - nowsze
    tytuły wymagają po prostu DX11 i ze starszym nie ruszą (bywa że nawet
    indyki praktycznie 2D - po prostu tak teraz leniwie pisze się gry bez
    optymalizacji).
    R5770 to bardzo dobra sugestia - dość energooszczędny i dopasowany do
    tego C2D, trzeba ten CPU tylko trochę podkręcić, bo na fabrycznych 2GHz
    będzie kulą u nogi.

    --
    /MB