  • 41. Data: 2019-07-23 21:43:30
    Temat: Re: jaka kamera odłączana jednym ruchem?
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-07-23 o 18:24, Cavallino pisze:

    > Tyle że taka operacja kosztuje więcej niż kamera g1w.

    ...ale dolicz koszt szyby pomnożony przez kilka przypadków kradzieży,
    jak pisał kolega. Nie chciałem sugerować przeprowadzki do innej
    dzielnicy :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 42. Data: 2019-07-23 22:34:37
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-23 21:41, Marek S wrote:

    > Zabezpieczenie? Ja przecież niczego nie zabezpieczałem! Zwyczajnie nigdy
    > mi się nie przytrafiło by ktoś chciał takie rzeczy kraść. Zdarzało mi
    > się wiele razy zostawić dodatkowo smartfon przypięty do szyby gdy
    > wybierałem się na zakupy i też nic...

    Cabrio sobie kup :-)

  • 43. Data: 2019-07-24 01:56:46
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-07-23 o 18:59, Shrek pisze:

    > Gdzie???

    No jak? September.org...znaczy Podlasie/Podkarpacie. Tam nadal nie
    wierzą uczciwość PiS (czytaj: trzeba się ukrywać) ale głosujo na 3xTAK
    :) Bo dajo...ale kradno :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 44. Data: 2019-07-24 15:45:14
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-07-23 o 21:33, Marek S pisze:

    A watek jest o tym że kradną rzucające się w oczy kamerki. ;-)

  • 45. Data: 2019-07-24 15:47:52
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-07-23 o 21:34, Marek S pisze:

    > Chyba pomyliłeś adresata swojej wypowiedzi?

    "WiFi w kamerach, nawet najdroższych, to porażka"

    Wyjaśnij. Da się normalnie w na drodze pokazać Policjantowi filmik czy
    trzeba czekać aż się parę giga pobierze na smartfona przy wolnym wifi?

  • 46. Data: 2019-07-24 15:56:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 lipca 2019 00:06:41 UTC+2 użytkownik Marek S napisał:
    > Ja raczej bym postulował za solidnym
    > mocowaniem i dedykowanemu zasilaniu. To odstraszy złodzieja.

    Wtedy jak będą chcieli ukraść to więcej szkód narobią jeszcze
    Ja np nigdy nie zostawiam zamkniętego auta
    Jak złodziejowi się coś w aucie spodoba to przynajmniej szyby nie stracę
    No i zgadzam się z Tobą że takie kradzieże to sporadyczne przypadki, przynajmniej tu
    gdzie mieszkam
    Fakt faktem ze raz zostawiłem w aucie pudełko od tel komórkowego to zniknęło
    Pewnie zły człowiek myślał ze telefon jest w środku
    Ale to jeden przypadek na ostatnie kilka lat a często w aucie faktycznie komórkę
    zostawiam. Kilka razy na cała noc została.
    Często też otwarte auto służy pod domem jako punkt odbioru paczek kurierskich- kurier
    dzwoni ze jest z paczka a nikogo w domu nie ma to mówię mu żeby do auta wrzucił i
    tyle.

  • 47. Data: 2019-07-24 16:01:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 24 lipca 2019 15:47:55 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > Wyjaśnij. Da się normalnie w na drodze pokazać Policjantowi filmik czy
    > trzeba czekać aż się parę giga pobierze na smartfona przy wolnym wifi?

    Pośpiech jest wskazany jak się pchły łapie
    Po co coś tam na drodze policjantowi pokazywać
    Jak będzie nagranie potrzebne to zgrasz na spokojnie w domu i wyślesz gdzie tam
    trzeba
    W ogóle nie bardzo rozumiem po kiego jakieś filmiki z kamerki oglądać
    Statystycznemu kierowcy filmik z kamerki nie przyda się wcale albo przyda się raz w
    życiu. Wiec na spokojnie wtedy można zgrać i udostępnić gdzie tam trzeba

  • 48. Data: 2019-07-24 21:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

> [...]
    > nie przyda się wcale albo przyda się raz w życiu. Wiec na spokojnie
    > wtedy można zgrać i udostępnić gdzie tam trzeba

    Niby masz racje ale znam kierowce który ma kamerke w aucie ale nie umie
    jej obsługiwac. Włacza i koniec. Tak jak mu podłączyłem, tak działa.
    No i miał stłuczke z nieswojej winy.
    Baba jednak nie chciała sie przyznać, on nie umiał pokazac filmu, zreszta
    nie chciał ruszac kamerki zeby przypadkowo nie zmazac.
    No i zamiast załatwic sprawe na miejscu, był sad etc.

    Zeby było smieszniej, policja nie była w stanie odebrac tego nagrania via
    net - musiałem przez dzielnicowego przekazac pena z nagraniem, on tego
    pena wysłał dalej, potem po jakims czasie mi go zwrocił... no masakra...

    I oczywiście to nie było 15 lat temu a w zeszłym roku...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 49. Data: 2019-07-24 22:10:39
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-07-24 o 21:59, Budzik pisze:

    No właśnie. Nie po to w XXI wieku się nagrywa się kamerką jazdę żeby
    potem wieczorem się rajcować FHD czy 4K ;-)

    Do rzeczy. Da się obejrzeć film po wifi na smartfonie?

    Swoją drogą jakoś wielkie te pliki w rejestratorach.
    Tak wiem. Malutkie urządzenie z malutkim procesorem więc i kompresja
    znikoma pewnie.

  • 50. Data: 2019-07-24 22:41:33
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]

    > net - musiałem przez dzielnicowego przekazac pena z nagraniem, on tego
    > pena wysłał dalej, potem po jakims czasie mi go zwrocił... no masakra...

    Bo się płytę wypala :)...albo link do Jutuba/niepubliczny.

    Oryginał trzymamy dla sądu.