  • 31. Data: 2019-07-23 12:36:08
    Temat: Re: jaka kamera odłączana jednym ruchem?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-07-23 o 10:28, LordBluzg(R) pisze:
    > Od zawsze mam smartfona "na szybie" i zawsze podłączony pod ładowarkę i
    > zawsze go zabieram ze sobą i zawsze odpinam kabelek z USB :]

    Zabierasz ze sobą.
    Chyba przez rok miałem na stałe zamontowany tablet 7" I w mróz i w upał.
    Ale po obejrzeniu kilku ostatnich filmików zdygałem gdy za oknem 30 stopni.

    Jedno urządzenie: Smartfon jestem w stanie przeboleć zabierając z auta
    ale więcej? Rejestrator, drugi rejestrator tylny, kamerę cofania, tablet
    z nawigacją i janosikiem... ;-)

  • 32. Data: 2019-07-23 15:18:56
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-07-23 o 12:36, z pisze:

    > Zabierasz ze sobą.
    > Chyba przez rok miałem na stałe zamontowany tablet 7" I w mróz i w upał.
    > Ale po obejrzeniu kilku ostatnich filmików zdygałem gdy za oknem 30 stopni.

    Hmm, jeździsz TIRem miesiącami bez domu?

    > Jedno urządzenie: Smartfon jestem w stanie przeboleć zabierając z auta
    > ale więcej? Rejestrator, drugi rejestrator tylny, kamerę cofania, tablet
    > z nawigacją i janosikiem... ;-)

    To se kup rejestrator z HDD i zamontuj w bagażniku. Miejsce się
    znajdzie. Przyspawaj :D Zapis ciągły ma do miesiąca a podglądać można na
    jakimś starym TV samochodowym albo radio 2DIN przyspawać bo ma ładny
    ekran z wejściem video. Skoro boisz się kradzieży, to raczej jakaś
    starsza używka. WiFi też można podciągnąć.

    Kamerki podłączysz bez problemu i ukryjesz w czeluściach tapicerki i
    spokojnie można 4 szt podać do jednego rejestratora :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 33. Data: 2019-07-23 15:21:57
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-07-23 o 15:18, LordBluzg(R) pisze:
> [...]
    >
    > Kamerki podłączysz bez problemu i ukryjesz w czeluściach tapicerki i
    > spokojnie można 4 szt podać do jednego rejestratora :D

    Heh, nawet nie wiedziałem że to tak staniało:
    https://allegro.pl/oferta/radio-samochodowe-2din-7-c
    ali-usb-aux-bt-7935153231

  • 34. Data: 2019-07-23 15:36:39
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-07-23 o 15:18, LordBluzg(R) pisze:
    > To se kup rejestrator z HDD i zamontuj w bagażniku.

    Ale po co?
    Chciałem powiedzieć że to są tanie urządzenia i można znaleźć w
    przyzwoitej cenie małe nie kuszące złodzieja i nie dziadować zabierając
    wszystko do domu.
    Jak się trzyma auto na ulicy to ma się większe problemy. Głupie alufelgi ;-)

    PS. Smartfon coraz rzadziej mi się chce podłączać. Ma włączone
    udostępnianie netu dla Yanosika i po BT samo się odpala radio internetowe.

  • 35. Data: 2019-07-23 18:24:27
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-07-2019 o 23:38, Marek S pisze:

    > Jak instalujesz kamerę, że jest sens jej kradzież? Zapalniczka i
    > kabelek? Jeśli tak, to może warto zmienić obyczaj? Ja to robię tak, że
    > kamery podłączone są krótkimi kabelkami z podsufitką. Do tego mają
    > dedykowane złącza. Bez infrastruktury są bezużyteczne.

    Tyle że taka operacja kosztuje więcej niż kamera g1w.

  • 36. Data: 2019-07-23 18:59:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.07.2019 o 22:14, ToMasz pisze:
    > witam
    > po raz kolejny zajumali mi kamerę z auta. No i szyby szkoda. CZy są już
    > kamery do auta nie gorsze od g1w ale z jakimś (magnetycznym?) systemem
    > odłączania, odpinania?
    > pozdrawiam

    Gdzie???

    --
    Shrek

  • 37. Data: 2019-07-23 19:25:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.07.2019 o 23:05, spider pisze:

    > Kurde, myślałem że te czasy już minęły, ja już się tak wyluzowałem że
    > zostawiam w aucie całkiem widoczną G1WH

    Od pięciu lat mam widoczną G1WH i radio modułowe. Przez jakiś czas nawet
    nie zamykłaem samochodu jak się okazuje, bo siłownik z tyłu padł i tylko
    otwierał;)

  • 38. Data: 2019-07-23 21:33:30
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-07-23 o 00:02, kk pisze:

    > Przecież chodzi o brak wyświetlacza a nie transfer.

    To nie wynika z treści więc nie wiem skąd to "przecież"? Mam kamerę WiFi
    i akurat transferuję sporadycznie pliki. Nigdy nie używam WiFi do
    podglądu na żywo. Do głowy mi nie przyszło, że o podgląd jedynie chodzi.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 39. Data: 2019-07-23 21:34:50
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-07-23 o 09:25, z pisze:

    > Znaczy ciężko jest pokazać Policjantowi na smartfonie co się właśnie
    > nagrało?

    Chyba pomyliłeś adresata swojej wypowiedzi?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 40. Data: 2019-07-23 21:41:15
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-07-23 o 09:33, cef pisze:

    > Ale jeśli kamera jest w samochodzie (bo to rozumiem przyciąga złodzieja),
    > to o tym, że sprzęt jest bezużyteczny złodziej się dowie później a
    > kamery i szyby i tak nie ma, więc jakie to jest zabezpieczenie?

    Zabezpieczenie? Ja przecież niczego nie zabezpieczałem! Zwyczajnie nigdy
    mi się nie przytrafiło by ktoś chciał takie rzeczy kraść. Zdarzało mi
    się wiele razy zostawić dodatkowo smartfon przypięty do szyby gdy
    wybierałem się na zakupy i też nic...

    --
    Pozdrawiam,
    Marek