  • Data: 2019-07-22 23:57:15
    Temat: Re: jaka kamera odłączana jednym ruchem?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-22 o 22:36, z pisze:

    > Gdzie kradną kamerki za 200 zł? ;-)
    >
    > Sorry... Też jestem na kupnie i stawiam na coś w tym kształcie nie
    > rzucającego się w oczy. Wifi i transfer na smartfona
    >
    > https://www.ebay.com/itm/170-HD-1080P-WiFi-Hidden-Ca
    r-DVR-Dash-Cam-Camera-Video-Recorder-Night-Vision/22
    2546664911?epid=22003236421&hash=item33d0d09dcf:g:JU
    AAAOSwnK9ZQhu9

    To już prościej nagrywać smartfonem albo kupić dodatkową kartę, jeśli
    chcesz przeglądać w domu :>

    Nie rozumiem nagrywania/przegrywania przez WiFi. Bez sęsu.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>