  • 1. Data: 2011-05-26 11:30:15
    Temat: CSS: jak zmusić przeglądarkę aby wysokość strony dostosowywała do zawartości <div>?
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Jest sobie nast. strona:

    (najlepiej oglądać na Chrome, albo IE10)

    http://ostbahn.pl/html5/index_test.php

    style:

    http://ostbahn.pl/html5/css/main.css

    I męczę się już 2 dni i nie mogę uzyskać nast. efektu (mam nadzieję, że uda
    mi się to zrozumiale opisać):

    Chciałbym aby w przypadku gdy tekst nie mieści się w głównym div-ie
    (.column_right), div ten dopasowywał się do wysokości tekstu, natomiast
    wysokość całej strony również zwiększała się proporcjomalnie. Tzn. w
    przypadku długiego tekstu, całość tekstu powinna mieścić się w divie,
    natomiast wysokość tego div-a (i całej strony) powinna stawać się wyższa od
    okna. Tzn. np. 4000px (a z prawej strony okna przeglądarki, żeby pojawiał
    się typowy suwak, skrolujący zawartość całej strony).

    Na razie udało mi się osiągnąć efekt odwrotny, tj. układ strony dostosowuje
    się do wielkości okna. Co dziwniejsze w zależności czy dana przeglądarka
    obsługuje css-y do tekstu wielokolumnowego, nadmiar tekstu wylewa się albo z
    boku, albo na dole.

    Pomoże ktoś, albo naprowadzi na jakiś trop?

  • 2. Data: 2011-05-26 21:21:38
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości

    Pytanie nieaktualne - rozwiązałem problem.