    From: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: jak zamocować koło zębate na osi wirnika
    Date: Fri, 18 May 2012 23:06:38 +0200

    Użytkownik "tyg" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:jorcke$62p$1@news.task.gda.pl...

    > Soory nie doczytałem o wielkości silniczka :D
    >
    > Jeżeli rozgrzewająć oś nie uszkodzi się silniczka wewnątrz to pozostaje
    > jeszcze lutowanie .

    Z opisów wynika, że
    chyba nikt nie robił takiego myku, nigdy. Ja robiłem.
    Takie rzeczy połączyć, stal hartowana o fi 1mm z kółkiem na wcisk,
    (poza fabrycznie pasowanymi),
    czy na lutowanie(!) to bardzo dziwne pomysły
    ... w ośce, na pewno nie da się wiercić
    ...wewnątrz kółka, ...iglakiem:).
    Jedną opcją jest rzeczywiście, albo użyć doskonałego:) kleju,
    ....a ja rozwiązałem problem szlifując trochę oś silniczka
    (z tym że ja miałem do czynienia z ośką fi 3mm)
    a w kółku "wyskrobałem" a w zasadzie wydłutowałem
    narzędziem zrobionym do tego, z kawałka starego ostrza noża,
    niewielkiego rowka.
    Potem oczywiście coś co robiło za klin
    (kawałek stalowego drutu fi 0.8mm), działało, ale też nie za długo,
    coś koło roku.
    Ogólnie sprawa nie jest trywialna, ale do zrobienia.

    Artur(m)