  • 21. Data: 2012-06-29 17:31:48
    Temat: Re: jak zainstalować XP na netbook'u?
    Od: Vza Vizenza <v...@g...com>

    On 29 Cze, 07:00, "qwerty" <q...@p...fm> wrote:
    > Użytkownik "Vza Vizenza"  napisał w wiadomości grup
    7g2000vbj.googlegroups.com...

    > Na XP jakoś miałeś...

    raczej dostałam kiedyś z firmy

  • 22. Data: 2012-06-29 17:33:48
    Od: Vza Vizenza <v...@g...com>

    On 29 Cze, 11:54, Q <n...@s...org> wrote:
    > W dniu 2012-06-28 18:39, Vza Vizenza pisze:
    >  > Chciałabym zainstalować MS Windows XP na netbook'u Toshiba nb250,
    >  > użyłam WintToFlash i przetransferowałam instalacyjną płytę (SP3 ze
    >
    > Jest jeszcze jedna mozliwosc,
    > o ktorej niestety nikt tu nie wspomnial
    > i imho jest to najprostsze:
    > sysprep

    To w takim razie bardzo uprzejmie proszę o nakierowanie mnie na tę
    metodę abym mogła ją wykorzystac do swojego problemu!
    Z góry bardzo pięknie dziękuję! :)

  • 23. Data: 2012-06-29 17:54:39
    Od: Vza Vizenza <v...@g...com>

    Przeczytałam juz jak się to robi, otóż problemem może tutaj okazać się
    skąd wziąć tenże sysprep? Jest on wewnątrz SP2, lecz skąd uzyskać
    Service Pack 2? A czy sysprep znajduje się także w innych pakietach
    oprogramowania?

  • 24. Data: 2012-06-30 02:33:20
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "Vza Vizenza" ...

    http://windows.microsoft.com/en-US/windows-8/iso

    --
    T.F.

  • 25. Data: 2012-06-30 08:17:45
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "qwerty" napisał:

    > Na XP jakoś miałeś...

    Miał, a teraz nie ma. Dziwne? Przestań smiecić w wątku.

    Remek

  • 26. Data: 2012-07-01 14:24:44
    Od: "Q" <n...@s...org>

> [...]
    > skąd wziąć tenże sysprep? Jest on wewnątrz SP2, lecz skąd uzyskać
    > Service Pack 2? A czy sysprep znajduje się także w innych pakietach

    Ogolnie to wszystko jest na necie -
    - z przejsciem na AHCI tez nie ma problemu
    (przynajmniej ja na razie nie mialem
    a przenosilem juz system na kilkanascie roznych kompow),
    tylko musisz sterowniki dodac ([SysprepMassStorage]).

    Sysprepa znajdziesz na plycie instalacyjnej w
    \support\tools\DEPLOY.CAB
    ew. sciaginj SP3 - tam tez to jest, i to w najnowszej wersji.

  • 27. Data: 2012-07-01 21:55:11
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > skąd wziąć tenże sysprep? Jest on wewnątrz SP2, lecz skąd uzyskać
    > Service Pack 2? A czy sysprep znajduje się także w innych pakietach
    > oprogramowania?

    Ej, google, haslo: xp sp3, <enter>,
    i potem np.: http://www.microsoft.com/pl-pl/download/details.aspx
    ?id=24
    odpakuj i znajdz DEPLOY.CAB.
    To NTG, wiec proponuje EOT.

  • 28. Data: 2012-07-02 00:00:00
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 28 Jun 2012 22:50:14 +0200
    doszła do mnie wiadomość <jsig65$rst$1@inews.gazeta.pl>
    od Przemek <r...@o...pl> :

    >można też próbować nagrać instalkę na hdd, odpalić DOS'a z tego hdd i z
    >niego winnt.exe z instalki XP.
    >Przem

    IODD 2501(emulacja FDD, Virtual HDD, CD/DVD:
    http://www.i-odd.com/tiki-index.php?page=iodd2501
    lub odpowiednik(nieco okrojony, tylko emulacja CD/DVD) Zalman
    ZM-VE200:
    http://www.zalmanshop.pl/p95,zewnetrzna-kieszen-na-d
    ysk-twardy-zalman-zm-ve200-sata-srebrna.html
    lub IsoStick(beta):
    http://reboot.pro/15475/
    http://www.kickstarter.com/projects/elegantinvention
    /isostick-the-optical-drive-in-a-usb-stick

    Mam 2501, bardzo ładnie działa ale wykonanie kiepskawe.

  • 29. Data: 2012-07-02 00:23:42
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > Mam 2501, bardzo ładnie działa ale wykonanie kiepskawe.

    Z tymi emulacjami USB trzeba uważać. Działają w zależności od BIOSu,
    czasem tak, czasem nie, niestety.
    Przem

  • 30. Data: 2012-07-03 19:37:22
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 02 Jul 2012 00:23:42 +0200
    doszła do mnie wiadomość <jsqipr$c9m$1@inews.gazeta.pl>
    od Przemek <r...@o...pl> :

    >Z tymi emulacjami USB trzeba uważać. Działają w zależności od BIOSu,
    >czasem tak, czasem nie, niestety.

    Są kłopoty na starym sprzęcie(np. takim, który nie ma w biosie
    odpowiednich opcji bootowania z USB), na sprzęcie nie obsługującym
    multiple LUN(np. ustawiamy emulację HDD i CD jednocześnie, a bios
    proponuje boot wyłącznie z emulowanego HDD), seria płyt Alix nie chce
    się bootować z emulowanego CD, poza tym same zalety - zamiast wora CD
    masz w domu tylko małą kieszeń HDD(oczywiście pomijając oryginały
    płytek, które trzeba trzymać, na szczęście to się powoli kończy).