  • 11. Data: 2012-06-28 23:45:03
    Temat: Re: jak zainstalować XP na netbook'u?
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Vza Vizenza" <v...@g...com> napisał w wiadomości
    news:bee3ab80-20fc-4154-af80-67fb638ceeec@z19g2000vb
    e.googlegroups.com...
    >Chciałabym zainstalować MS Windows XP na netbook'u Toshiba nb250,

    Poszukaj jak zrobić bootowalnego pendrive z obrazem Hirens Boot Disk. Wgraj
    na niego Hirens Boot Disk i pliki instalacyjne winXp, uruchom z pena mini
    WindowsXP (jest taka opcja jak zabootujesz z pena), utwórz partycje (chyba,
    że już są), skopiuj na dysk instalkę XP i uruchom setup.exe.

  • 12. Data: 2012-06-29 00:01:30
    Od: Smok Eustachy <s...@g...pl>

    /.../

    http://www.pclinuxos.com/?page_id=10

  • 13. Data: 2012-06-29 00:14:58
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Vza Vizenza" napisała:

> [...]

    Teraz nie mam gdzie tego kupić. A czy nie da się przy pomocy pendrive?

    Owszem, da się. Tu jest parę co śmieszniejszych sposobów:
    http://walendowski.com/2009/02/19/instalacja-windows
    -xp-z-usb-pendrive-a-karty-pamieci-flash/
    http://www.forum.tweaks.pl/Instalacja-systemu-Window
    s-XP-z-pendrive-t47618.html
    http://www.vista.pl/porady/974_jak_zainstalowac_wind
    ows_xp_z_pendrive_usb_.html
    Parę lat temu skorzystałem z tej ostatniej metody i nawet zadziałało, ale to
    głupiego robota. Najprostsza (przynajmniej jak dla mnie) jest metoda podana
    przez Przemka, ale tu trzeba się trochę orientować w poleceniach DOS (fdisk,
    format, sys, copy)

    JoteR

  • 14. Data: 2012-06-29 01:31:11
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "Vza Vizenza" ...

    > nie mam na to kasy

    jest gratis!

    --
    T.F.

  • 15. Data: 2012-06-29 07:00:37
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Vza Vizenza" napisał w wiadomości grup
    7g2000vbj.googlegroups.com...
    > Też coś! nie mam na to kasy

    Na XP jakoś miałeś...

  • 16. Data: 2012-06-29 11:52:16
    Od: Q <n...@s...org>

    W dniu 2012-06-28 18:39, Vza Vizenza pisze:
    > Chciałabym zainstalować MS Windows XP na netbook'u Toshiba nb250,
    > użyłam WintToFlash i przetransferowałam instalacyjną płytę (SP3 ze

    Jest jeszcze jedna mozliwosc,
    o ktorej niestety nikt tu nie wspomnial
    i imho jest to najprostsze:
    sysprep

  • 17. Data: 2012-06-29 11:53:50
    Od: Q <n...@s...org>

  • 18. Data: 2012-06-29 11:54:03
    Od: Q <n...@s...org>

  • 19. Data: 2012-06-29 17:29:18
    Od: Vza Vizenza <v...@g...com>

    On 29 Cze, 00:14, "JoteR" <j...@p...pl> wrote:
    > Owszem, da się. Tu jest parę co śmieszniejszych sposobów:
> [...]

    Ta druga metoda to przecież WintToFlash o której napisałam na wstępie.

    > Parę lat temu skorzystałem z tej ostatniej metody i nawet zadziałało, ale to

    Spróbowałam własnie tej trzeciej metody lecz rezultat jest dokładnie
    ten sam: "SESSION3_INITIALIZATION_FAILED" tak więc zaczynam
    podejrzewać, że jak kupię zewnętrzny napęd DVD na USB to także pojawi
    się ten sam błąd, bo może bierze się on z samego instalatora który nie
    chce współpracowac z tym netbook'iem Toshiba nb250?

  • 20. Data: 2012-06-29 17:31:00
    Od: Vza Vizenza <v...@g...com>

    On 29 Cze, 01:31, "T.F." <t...@U...wp.pl> wrote:
    > "Vza Vizenza" ...

    > jest gratis!

    Poważnie? Podałbyś może jakieś szczególy i dlaczego jest za darmo i na
    jak długo? A może istnieją jakieś "koszta ukryte"? ;)