  • 1. Data: 2010-06-01 12:44:20
    Temat: jak zabezpieczyć ciągle właczony bluetooth - e52
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    Chciałbym mieć ciągle włączony bluetooth
    w nokia e52, aby sam łączył sie ja wsiadam do auta z radiem itp

    czy da się do jakoś zabezpieczyć, bo narazie nie udało mi się
    a ponoc ktoś może się włamać, nawet ostatnio znajomy przeglądał mi zawartość
    telefonu przez bluetooth

  • 2. Data: 2010-06-01 13:39:15
    Od: Piotrek <p...@g...com>

    On 1 Cze, 14:44, "Amir" <d...@S...pl> wrote:
> [...]
    >
    > czy da się do jakoś zabezpieczyć, bo narazie nie udało mi się
    > a ponoc ktoś może się włamać, nawet ostatnio znajomy przeglądał mi zawartość

    Jak telefon byl powiazany, to znajomy mogl po obexftp sie polaczyc.
    Z urzadzenia niepowiazanego mozna najwyzej wyslac cos przez obexpush a
    Ty musisz to za kazdym razem akceptowac.
    Jak nie zaakceptujesz to zadne dane nie zostana przeslane.

    Powiazania tworz TYLKO z zaufanymi urzadzeniami. (w miare mozliwosci w
    miejscu gdzie szansa podsluchania sygnalu jest mala)

  • 3. Data: 2010-06-01 19:43:06
    Od: AL <a...@s...tam>

    Piotrek pisze:

> [...]
    >
    > Powiazania tworz TYLKO z zaufanymi urzadzeniami. (w miare mozliwosci w
    > miejscu gdzie szansa podsluchania sygnalu jest mala)

    dodatkowo ustaw sobie BT na 'niewidzialny' i juz.
    Telefon automatycznie polaczy sie tylko z urzadzeniami zes powiazanymi
    wczesniej - m.in. z zestawem glosnomowiacym w aucie (osobnym czy w radiu)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 4. Data: 2010-06-03 16:57:21
    Od: "amir" <a...@g...pl>

    > dodatkowo ustaw sobie BT na 'niewidzialny' i juz.
    > Telefon automatycznie polaczy sie tylko z urzadzeniami zes powiazanymi
    > wczesniej - m.in. z zestawem glosnomowiacym w aucie (osobnym czy w radiu)

    dziekuje Wam za wyjasnienia i pomoc

    pozdrawiam