  • Data: 2014-09-15 11:05:32
    Temat: Re: jak zaatakowa? fpga
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości grup
    >Ksiazke powinien znalezc wertujac ksiazki na polce w ksiegarni
    >Ksiazki powinny byc w ksiegarni. Ja tak sie dowiedzialem o
    >elektronice. Ciagle jestem w ksiegarni i ciagle cos nowego znajduje.

    A u Was Amazon nie spowodowal kryzysu w ksiegarniach ?

    >Niestety, w Polsce likwiduje sie ksiegarnie, a jak jeszcze jakas
    >pozostala to nei ma w niej ksiazek. Ostatnia wizyta w Glownej
    >Ksiiegarni Technicznej na Swietokrzyskiej iw Kksiegarni Politechniki
    >Warszawskiej - nedza z upadkiem. Upadek z nedza.

    Coz chcesz - ktos ma dotowac ksiegarnie ?
    Na uczelni chyba moze liczyc i na znizkowa cene i na klientow, ale ta
    na reprezentacyjnej ulicy musiala przegrac z bankiem :-)

    >A w miedzyczasie, pod wzgledem innowacji, polska spadla z 44 pozycji
    >na pozycje 72 (w rankingu swiatowym) (Newsweek, 32/2014). Wydatki
    >firm

    Coz chcesz, takie czasy ...

    >na innowacje - 98 miejsce. Liczba naukowcow - 117 miejsce, W EWuropie
    >- pod wzgledem innowacji - przedostatnie miejsce. Pzred Rumunia.
    >Nawet
    >za Albania (IEEE Spectrum jakis czas temu)
    >Nie ma ZADNEGO porownania z tym co bylo za komuny.

    Znaczy sie co - za komuny mielismy wiodaca pozycje w swiatowej nauce i
    przemysle ?
    I co sie niby z tym stalo ?

    Przypominam ze za Gierka kupowalismy licencje praktycznie na wszystko.
    Krajowa innowacja ograniczala sie do malego radyjka, kuchenki gazowej,
    lodowki i pralki automatycznej - choc tego nie jestem pewny.

    >Owszem seks szopy na kazdym kroku

    W Warszawie ? Moze, we Wroclawiu tego tyle nie ma.
    Ale jesli sa ... narod tak chce, nie wiesz ze klienci glosuja nogami
    :-)

    >i galerie, ale jak idzie i ksiazki i wyksztalcenie to
    >cofnelismy siedo czasow w ktorych Prus pisal swoje Kroniki

    Ale to chyba razem z calym cywilizowanym swiatem ... oni tez uproscili
    matury...

    J.