  • Data: 2014-09-14 17:53:01
    Temat: Re: jak zaatakować fpga
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 14 Sep 2014 03:44:39 -0700 (PDT), s...@g...com wrote:

    >No toś teraz nieźle pojechał po bandzie!! Jak zaczynałem dłubać w DSP, to kupiłem
    sobie parę książek polskich. Od zasrania matematyki (poniekąd dobrze, bo jest do tego
    niezbędna), ale sposób notacji taki, aby właśnie pokazać "jaki to ja mądry", w 3 dupy
    dowodów twierdzeń kompletnie inżynierowi niepotrzebnych, i prawie kompletnie guzik w
    temacie ich zastosowania. Podejrzewam, że autorzy owych książek też mieliby właśnie z
    tym dupne problemy. Co innego pozycja Richarda Lyons'a "Understanding Digital Signal
    Processing". Matematyka pokazana pod kątem praktycznych zastosowań, pokazane
    "sztuczki&kruczki", pokazane gdzie są niebezpieczeństwa danego modelu i jak ich
    unikać. Dalej, weźmy VHDL. Jest trochę pozycji polskojęzycznych, jak zaczynałem się
    uczyć tego to też kupiłem 2 pozycje, coś tam się nauczyłem, ale jak się w końcu
    wqr***em, to kupiłem w Amazonie "VHDL for designers" Sjoholma i dalej poszło jak
    trza.

    >A dowodem na to, że w tematach ścisłych literatura anglojęzyczna jest o stokroć
    lepsza od polskiej jest chociażby wikipedia. Jak coś potrzebuję, od razu pytam wujka
    googla po angielsku i nie tracę czasu na pierdoły. Zagadnienie jest omówione wówczas
    zarówno od strony teoretycznej jak i praktycznych zastosowań.

    >Przykład tego samego. Weź se porównaj i powiedz co lepsze:
    >
    >http://pl.wikipedia.org/wiki/Rotacja
    >http://en.wikipedia.org/wiki/Curl_%28mathematics%29

    "zasrania matematyki"

    No to juz wiemy: masz z matamatyka klopoty. Nie ma elektroniki bez
    matematyki

    "chociażby wikipedia" Gratuluje profesjonalizmu

    A.L.