  • Data: 2010-04-12 23:42:20
    Temat: Re: jak wysłać opony kurierem?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    zipi pisze:
    > chce przesłać 4 sztuki opon kurierem
    > używki 195/65/15, wartość przesyłki koło 250zł
    >
    > dzwonie do UPS - a tam każą mi zapakować to w karton

    Ja jak wysyłałem, to obwiązałem dokładnie wszystkie cztery folią do
    paletowania przekładając raz przez środek, raz na zewnątrz opon - raczej
    nie do pogubienia. Kurier był wyraźnie ucieszony że mu tak ładnie to
    zapakowałem "bo ludzie to wie pan jak pakują, a ja to potem muszę
    zbierać jak się rozpadnie".

    Dostawałem zapakowane albo tak, albo spięte po prostu taśmą.

    > w DPD nie odsługują klientów indywidualnych

    Nie znasz nikogo kto ma DG, albo żadnej innej firmy (w której np.
    pracujesz lub znasz kogoś kto pracuje?).

    Powiedz jak się sprawa ma, że chcesz coś gdzieś wysłać i na 99% nikt nie
    będzie robił problemów. Jeszcze możesz im tą fakturę zostawić w ramach
    podziękowania ;)