-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.task.gda.pl!newsfeed.neostrada.
pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: jak wyregulowac zawieszenie w cross/enduro?
Date: Thu, 5 Nov 2009 09:54:43 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 27
Message-ID: <hcu41a$s65$1@atlantis.news.neostrada.pl>
References: <hc13a9$37f$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: gnw110.internetdsl.tpnet.pl
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1257411434 28869 83.3.100.110 (5 Nov 2009
08:57:14 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 5 Nov 2009 08:57:14 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:613517
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "sailling8" napisał w wiadomości
> Witam. Prosze o info jak powinna wyglada wlasciwa regulacja zawieszenia w
> KLX 300. Jakim olejem najczesciej zalewaliscie lagi? Po ostatnim wypadzie
> qmpel jadacy za mna potwierdzil moje przypuszczenia - tyl potwornie nie
> trzyma. Jakie powinno byc prawidlowe ugiecie i stopien wytlumienia?
Tak jak Sebastian napisał należy zacząć od środkowych ustawień,
a następnie kręcić na wyczucie zawsze o połowę dostępnej regulacji.
Pamiętaj tylko, że ustawienia do crossu są z definicji twarde, a do
enduro miękkie. Subiektywnie będziesz odczuwał lepsze trzymanie
obu kół na na miękkich ustawieniach ale jednocześnie pogarszać się
będzie tzw precyzja prowadzenia przodu. Z kolei im twardziej tym
mniejsza będzie zdolność do szybkiej odpowiedzi zawiasu na
nierównościach i większy poślizg na twardszych nawierzchniach ale
lepsze prowadzenie na miękkim.
Wykluczam przypadek całkowitego braku tłumienia w obu kierunkach
czyli padniętego zawiasu bo wtedy jedzie się na samych sprężynach i
nie ma mowy o żadnych sensownych regulacjach ponieważ motocykl
już żyje własnym życiem.
Objawy padniętego przodu to uczucie podwijania się koła po motocykl
i walenie w zakręt, padniety tył to z kolei jednoczesne pompowanie
koła w obu płaszczyznach.
--
Pozdrawiam
Irek i ktm-y
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=