eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklejak wyregulowac zawieszenie w cross/enduro?Re: jak wyregulowac zawieszenie w cross/enduro?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.task.gda.pl!newsfeed.neostrada.
    pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: jak wyregulowac zawieszenie w cross/enduro?
    Date: Thu, 5 Nov 2009 09:54:43 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <hcu41a$s65$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <hc13a9$37f$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: gnw110.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1257411434 28869 83.3.100.110 (5 Nov 2009
    08:57:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 5 Nov 2009 08:57:14 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:613517
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "sailling8" napisał w wiadomości
    > Witam. Prosze o info jak powinna wyglada wlasciwa regulacja zawieszenia w
    > KLX 300. Jakim olejem najczesciej zalewaliscie lagi? Po ostatnim wypadzie
    > qmpel jadacy za mna potwierdzil moje przypuszczenia - tyl potwornie nie
    > trzyma. Jakie powinno byc prawidlowe ugiecie i stopien wytlumienia?

    Tak jak Sebastian napisał należy zacząć od środkowych ustawień,
    a następnie kręcić na wyczucie zawsze o połowę dostępnej regulacji.
    Pamiętaj tylko, że ustawienia do crossu są z definicji twarde, a do
    enduro miękkie. Subiektywnie będziesz odczuwał lepsze trzymanie
    obu kół na na miękkich ustawieniach ale jednocześnie pogarszać się
    będzie tzw precyzja prowadzenia przodu. Z kolei im twardziej tym
    mniejsza będzie zdolność do szybkiej odpowiedzi zawiasu na
    nierównościach i większy poślizg na twardszych nawierzchniach ale
    lepsze prowadzenie na miękkim.
    Wykluczam przypadek całkowitego braku tłumienia w obu kierunkach
    czyli padniętego zawiasu bo wtedy jedzie się na samych sprężynach i
    nie ma mowy o żadnych sensownych regulacjach ponieważ motocykl
    już żyje własnym życiem.
    Objawy padniętego przodu to uczucie podwijania się koła po motocykl
    i walenie w zakręt, padniety tył to z kolei jednoczesne pompowanie
    koła w obu płaszczyznach.
    --
    Pozdrawiam
    Irek i ktm-y


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: