  • 11. Data: 2010-10-14 09:35:51
    Temat: Re: jak wypompowac paliwo z baku
    Od: "Piotr K." <d...@w...pl>

    Użytkownik "sulima" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:i95aj3$4b6$1@node1.news.atman.pl...
    > mam w rozbitym autku caly bak ropy (czyli jakies sto kilkadziesiat
    > zlotych) - czy jest jakis tani sposob jej wypompowania do uzycia w innym
    > samochodzie ? moze sa jakies pompki albo cos ?

    Kiedyś nalałem benzyny zamiast oleju do zbiornika (Skoda Octavia 1,9TDI).
    Zbiornik był pod siedzeniem pasażerów. Z góry korek (średnicy ok. 10cm).
    Wężyk, dobry wdech ;) i jakoś poleciało...

    Przez wlew paliwa się nie dało, po drodze jakiś filtr.

    dziejek7

  • 12. Data: 2010-10-14 10:20:08
    Od: "hants" <m...@h...pl>

    "sulima" <c...@t...pl> wrote in message
> [...]

    Najprosciej, choć niechlujnie - wkręć blachowkręt w dno, podłóż kuwetę,
    wykręć blachowkręt. Po zabawie czytelnie oznacz dziurę. :-)

  • 13. Data: 2010-10-14 12:01:29
    Od: "B.P. \(pobo\)" <p...@s...nie.lubie.poczta(dot)onet.pl>

    > niestety nie ma mozliwosci wciagniecia na kanal ... samochod jest totalnie
    > niejezdny ... trzeba kombinowac z jakims wariantem od gory przez wlew ...
    > moze jest jakas mozliwosc, zeby taka pompke od kogos pozyczyc ? stacje ?
    > serwisy ? kto moze miec cos takiego ?

    Pomysł hants'a jest dobry (chociaż trochę destrukcyjny).
    Albo:
    http://allegro.pl/pompka-reczna-do-paliwa-i123247388
    2.html
    - zassać i przelać przez korek wlewu (jak się da włożyć rurkę)

    pobo

  • 14. Data: 2010-10-14 12:32:47
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Najprosciej, choć niechlujnie - wkręć blachowkręt w dno, podłóż kuwetę,
    > wykręć blachowkręt. Po zabawie czytelnie oznacz dziurę. :-)

    100l? duza ta kuweta musialaby byc:D

  • 15. Data: 2010-10-14 13:00:38
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Michał Gut" <m...@w...pl> wrote in message

    > 100l? duza ta kuweta musialaby byc:D

    Litr ON za zlotowke? Mieszkasz w emiratach? ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 16. Data: 2010-10-14 19:05:34
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Litr ON za zlotowke? Mieszkasz w emiratach? ;)

    Poza tym, która osobówka ma taki zbiornik? Bo o starach to tu chyba nie
    piszemy? :-P

    --
    Mateusz Bogusz

  • 17. Data: 2010-10-14 19:10:58
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-14 19:05, Karol Y pisze:

    > Poza tym, która osobówka ma taki zbiornik? Bo o starach to tu chyba nie
    > piszemy? :-P

    Passat B4 ;D

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 18. Data: 2010-10-14 22:37:27
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-14, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:

    > Passat B4 ;D

    100L sam zbiornik?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 19. Data: 2010-10-14 22:58:04
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    > 100L sam zbiornik?
    >
    > Krzysiek Kiełczewski

    Nie bez kozery to auto jest używane do przewozu paliwa z Białorusi...
    Białorusini przywożą tym łącznie z (kanistrem), 110L ON i jeszcze
    zostawiają 5L żeby dojechać na swoją stronę granicy...