  • 1. Data: 2010-10-14 00:07:31
    Temat: jak wypompowac paliwo z baku
    Od: sulima <c...@t...pl>

    mam w rozbitym autku caly bak ropy (czyli jakies sto kilkadziesiat
    zlotych) - czy jest jakis tani sposob jej wypompowania do uzycia w innym
    samochodzie ? moze sa jakies pompki albo cos ?

  • 2. Data: 2010-10-14 00:19:26
    Temat: Re: jak wypompowac paliwo z baku
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-10-14 00:07, sulima pisze:
    > mam w rozbitym autku caly bak ropy (czyli jakies sto kilkadziesiat
    > zlotych) - czy jest jakis tani sposob jej wypompowania do uzycia w innym
    > samochodzie ? moze sa jakies pompki albo cos ?

    W baku jest pompa paliwa której można do tego użyć - nie będzie to zbyt
    szybkie, ale w miarę proste.

    Trzeba gdzieś między zbiornikiem a silnikiem rozłączyć przewód paliwowy
    i skierować go do nowego zbiornika (np. jakimś odpornym na działanie
    paliwa wężem) i włączyć zasilanie pompy paliwa.
    Tylko trzeba uważać żeby nie wyssać całości paliwa, bo pompa jest nim
    smarowana i może się wtedy zatrzeć.

    W inny sposób zazwyczaj trudno dotrzeć do dna zbiornika żeby wyciągnąć
    wszystko - chociaż zależy jak wprowadzony jest wlew do zbiornika i czy
    jest w nim sitko.

    Oczywiście są różne pompy - ręczne i elektryczne, ale pewnie nie opłaca
    Ci się takiej szukać dla jednego zbiornika.

    Dojść przez wlew niekoniecznie się uda, wtedy można wymontować pompę
    paliwa i tamtędy wyciągać paliwa.

    No i nie wysadź się w powietrze :)

  • 3. Data: 2010-10-14 00:21:48
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    > zlotych) - czy jest jakis tani sposob jej wypompowania do uzycia w innym
    > samochodzie ? moze sa jakies pompki albo cos ?

    Znajdź "właz" do zbiornika, większość uda się metodą grawitacyjną
    wypompować za pomocą przewodu.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 4. Data: 2010-10-14 00:27:19
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-14 00:19, Tomasz Pyra pisze:
    > No i nie wysadź się w powietrze :)

    To mu raczej nie grozi. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2010-10-14 00:32:25
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > To mu raczej nie grozi. ;)

    No racja...
    To niech się nie podpali :)

  • 6. Data: 2010-10-14 00:45:12
    Od: s...@m...com

    > Znajdź "właz" do zbiornika, większość uda się metodą grawitacyjną
    > wypompować za pomocą przewodu.

    To nie akwarium;)

    często jest tam siatka filtrująca itp.

  • 7. Data: 2010-10-14 00:45:21
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 14 Oct 2010 00:19:26 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > W baku jest pompa paliwa której można do tego użyć - nie będzie to zbyt
    > szybkie, ale w miarę proste.

    Zależy jaki ten diesel - jak stary (czyli sprzed epoki HDI/TDI), to pompy w
    baku nie ma.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2010-10-14 00:46:40
    Od: "B.P. \(pobo\)" <p...@s...nie.lubie.poczta(dot)onet.pl>

    > W baku jest pompa paliwa której można do tego użyć - nie będzie to zbyt
    > szybkie, ale w miarę proste.

    Jesteś pewien? Mam dwa auta z silnikiem diesla i pompy paliwa w baku nie
    znalazłem...
    Pewnie najprościej będzie wjechać na kanał i podpiąć się pod końcówkę
    pobierającą paliwo z baku.
    Wysysanie przez korek wlewu paliwa może być kłopotliwe.

    pobo

  • 9. Data: 2010-10-14 00:50:41
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-14 00:45, s...@m...com pisze:

    > To nie akwarium;)
    >
    > często jest tam siatka filtrująca itp.

    Ale ja mówię o włazie przez który można dostać się do pompy paliwa i
    mechanizmu wskaźnika paliwa.

  • 10. Data: 2010-10-14 09:10:51
    Od: sulima <c...@t...pl>

    W dniu 2010-10-14 00:46, B.P. (pobo) pisze:

    > Jesteś pewien? Mam dwa auta z silnikiem diesla i pompy paliwa w baku nie
    > znalazłem...
    > Pewnie najprościej będzie wjechać na kanał i podpiąć się pod końcówkę
    > pobierającą paliwo z baku.

    niestety nie ma mozliwosci wciagniecia na kanal ... samochod jest
    totalnie niejezdny ... trzeba kombinowac z jakims wariantem od gory
    przez wlew ... moze jest jakas mozliwosc, zeby taka pompke od kogos
    pozyczyc ? stacje ? serwisy ? kto moze miec cos takiego ?