  • 61. Data: 2016-10-05 15:25:36
    Temat: Re: jak wygląda sprawna panewka po przebiegu 100kkm
    Od: Slawek h <s...@g...com>

    Moze racja ale ta sama serwisowa w innym miejscu (nie przy glowicy akurat) podkreśla
    smarowanie srub.

    w ameryce pewnie na butelce jest instrukcja otwierania nakrętki

  • 62. Data: 2016-10-05 15:29:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-10-05 o 13:40, Slawek h pisze:

    >Czasami o rzeczach oczywistych (aczkolwiek może nie dla każdego) nie
    >pisze się.

    >Na butelce z piwem nie pisze się, że przed wypiciem zawartości trzeba
    >ją otworzyć - podobnie nie pisze się, aby nasmarować śruby.
    >Oczywiście nie dotyczy to śrub bądź szpilek do felg.

    A dlaczego felg nie dotyczy ? Skad ta oczywista oczywistosc wynika ?

    P.S. Smaruje sruby do felg, jeszcze nie odpadly.

    J.

  • 63. Data: 2016-10-07 00:01:37
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 30.09.2016 o 16:55, Slawek h pisze:
    > Czy np te zdjęcia z linków na poczatku sa dobre czy nie. Do uzytku czy szlifu

    Panewki po 30zł/szt chcesz slifować? ;D

    Ja tam się nie znam. Zu?ęłnie, Jestem adminem.
    ALE coś tam w życiu rozebrałem, parę rozrządów wymieniłem i ustawiłem
    samodzielnie, coś zeswapowałem..

    Powiem tak: takie żłobenia są imo doskoałą przesłanką do wymiany.
    Panewka korby (jak i korbowodów) powinna być gładzitka jak pupa żony.
    Czy weźmiesz +0,25 czy więcej - zależy od przebiegu ale ja bym wymienił
    (skoro i tak masz rozbebeszone).

  • 64. Data: 2016-10-07 01:00:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Widac ze sie nie znasz.

  • 65. Data: 2016-10-08 10:48:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Scobowski,

    Friday, October 7, 2016, 12:01:37 AM, you wrote:

    > Panewki po 30zł/szt chcesz slifować? ;D

    Szlifuje się wał i wtedy wymienia panewki - ja to potraktowałem jako
    skrót myślowy.

    [...]

    > Czy weźmiesz +0,25 czy więcej - zależy od przebiegu ale ja bym wymienił
    > (skoro i tak masz rozbebeszone).

    Masz rację.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 66. Data: 2016-10-08 21:07:22
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    > Widac ze sie nie znasz.

    Weź się umotywuj i pokaż, co też w życiu rozebrałeś. Bo linków do moich
    fotek korb, pannewek, krzywek sprzed 10, 15, 20 lat trochę tu było.
    Miałem czas i rzeźbiłem. I co poskładałem, to jeździło przez lata.

    Ty coś pokażesz, czy tylko pierdolisz, i całe życei jeździsz skodą
    serisowaną w aso?

  • 67. Data: 2016-10-09 15:13:49
    Od: Slawek h <s...@g...com>

    Nie do konca rozumiem co ty piszesz. Wiadomo ze szlifuje sie sam wał a nie panewki!
    w tym przypadku nie wiem czy mozna wymienic sama panewke bez szlifu walu? Czy moze
    zostawic to w spokoju. Ike ludzi tyle opinii na ten temat wiec nie dziw sie ze ja sam
    nie wiem co robic.
    A wymontowanie walu to juz powazna sprawa bo silnik trzeba wyciągać.

  • 68. Data: 2016-10-09 17:35:08
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > typowych aut terenowych (czyli m.in. ...Mercedes G

    No nie, naprawdę? ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 69. Data: 2016-10-09 18:22:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Panewka ktora pracowala nie moze byc uzyta jeszcze raz nawet jak wyglada jak sztuka
    nowka nie smigana. Powtorne uzycie panewmi nie zapewnia wlasciwego jej osadzenia.

  • 70. Data: 2016-10-10 10:01:37
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 2 Oct 2016 02:52:01 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Podal bys jeszcze ze on ma 25 koni z litra czyli mniej wiecej tyle ile mialy
    silniki produkowane przed wojna.

    Mniej więcej, chyba 30 KM z litra.

    --
    //\/\aciek