eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjak wygląda sprawna panewka po przebiegu 100kkmRe: jak wygląda sprawna panewka po przebiegu 100kkm
  • X-Received: by 10.157.52.205 with SMTP id t13mr151446otd.8.1476189899885; Tue, 11 Oct
    2016 05:44:59 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.157.52.205 with SMTP id t13mr151446otd.8.1476189899885; Tue, 11 Oct
    2016 05:44:59 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    l13no2608991itl.0!news-out.google.com!203ni6655itk.0!nntp.google.com!l13no26089
    82itl.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 11 Oct 2016 05:44:59 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <c...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.213.223;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 46.112.213.223
    References: <c...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <c...@g...com>
    <nsmoba$o22$1@node2.news.atman.pl> <nsqkbt$5eh$1@usenet.news.interia.pl>
    <5...@g...com>
    <1ngur5eh40syb$.1sh71c0iladk9$.dlg@40tude.net>
    <f...@g...com>
    <2...@g...com>
    <6...@g...com>
    <a...@g...com>
    <6...@g...com>
    <a...@g...com>
    <c...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <f...@g...com>
    Subject: Re: jak wygląda sprawna panewka po przebiegu 100kkm
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Tue, 11 Oct 2016 12:44:59 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589881
    [ ukryj nagłówki ]

    Duzo to ile? Przez cale zycie slyszalem o jednym przypadu a jeden widzialem. Uwazam
    ze to nie jest duzo a raczej tyle co nic. Fabryka szlifuje wal na wymiar i korbowody
    z tego powodu sie nie urywaja. To jak szlifuja na wymiar naprawczy i jak napisales
    pokazywanie kopytka jest czeste to przyczyny szukal bym w okolicach szlifowwania a
    nie w niesprawnosci alternatora. Inna sprawa ze przewaznie miastowe wyscigowki to
    samochody dla kapelusznikow i ostra jazda moze im szkodzic bez wzgledu na to czy byly
    jakies szlify czy ich nie bylo.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: