-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!new
s.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-sp
o-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <c...@g...com>
<o...@l...harvard.local>
<c...@g...com>
<nsmoba$o22$1@node2.news.atman.pl> <nsqkbt$5eh$1@usenet.news.interia.pl>
<X...@1...0.0.1>
<nsqsnb$m9p$1@usenet.news.interia.pl>
<7...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
<0...@g...com>
<d...@g...com>
<nssqvq$e7r$1@node2.news.atman.pl>
<d...@g...com>
<nst8a3$9j7$1@node1.news.atman.pl>
<57f24009$0$5143$65785112@news.neostrada.pl>
<nstgue$3h0$1@node2.news.atman.pl> <nstjt2$927$1@usenet.news.interia.pl>
In-Reply-To: <nstjt2$927$1@usenet.news.interia.pl>
Subject: Re: jak wygląda sprawna panewka po przebiegu 100kkm
Date: Mon, 3 Oct 2016 19:14:49 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 34
Message-ID: <57f2921f$0$15201$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.156.109
X-Trace: 1475514911 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15201 83.30.156.109:54922
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2916
X-Received-Body-CRC: 959268679
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589494
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:nstjt2$927$...@u...news.interia.pl...
W dniu 2016-10-03 o 13:54, Lewis pisze:
> W dniu 2016-10-03 o 13:24, J.F. pisze:
>> Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomości grup
>>>> Co do samego utwardzania, teraz bez problemu co druga poważna
>>>> szlifiernia oferuje też azotowanie wałów jak ktoś naprawdę
>>>> głęboko go
>>>> szlifuje
>>
>>> To zdaje sie wymaga podgrzania walu - nie ma ryzyka, ze sie przy
>>> tym
>>> pokrzywi ?
>>
>> Skoro takie zabiegi się praktykuje to chyba jakoś sobie z tym radzą
>> :)
>Lata temu, jak byłem nieco młodszy ;) na warsztatach szkolnych
>detale podgrzewało się w tylko powierzchniowo. Nie było ryzyka
>przegrzania, ani zagrzania do środka - więc deformacja była
>wykluczona.
>Może tak to wygląda?
A to bylo azotowanie czy hartowanie powierzchniowe ?
Bo azotowanie o ile wiem to proces dlugotrwaly i wysokotemperaturowy -
nie da sie podgrzac tylko powierzchniowo.
Podobnie naweglanie.
Ale moze cos wymyslili, czytam teraz azotowanie jonowe, plazmowe ...
http://www.bodycote.com/pl-PL/services/heat-treatmen
t/ion-implantation.aspx
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.10.16 20:04 Zenek Kapelinder
- 04.10.16 20:32 Slawek h
- 04.10.16 21:30 Zenek Kapelinder
- 05.10.16 13:40 Slawek h
- 05.10.16 15:14 Adam
- 05.10.16 15:25 Slawek h
- 05.10.16 15:29 J.F.
- 07.10.16 00:01 Scobowski
- 07.10.16 01:00 Zenek Kapelinder
- 08.10.16 10:48 RoMan Mandziejewicz
- 08.10.16 21:07 Scobowski
- 09.10.16 15:13 Slawek h
- 09.10.16 17:35 Mateusz Bogusz
- 09.10.16 18:22 Zenek Kapelinder
- 10.10.16 10:01 Maciek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=