-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: jak wygląda sprawna panewka po przebiegu 100kkm
Date: Sun, 2 Oct 2016 13:00:48 +0000 (UTC)
Organization: DOM
Lines: 23
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
References: <c...@g...com>
<o...@l...harvard.local>
<c...@g...com>
<nsmoba$o22$1@node2.news.atman.pl> <nsqkbt$5eh$1@usenet.news.interia.pl>
<X...@1...0.0.1>
<nsqsnb$m9p$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: 79.173.35.225
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1475413248 30737 79.173.35.225 (2 Oct 2016 13:00:48
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 2 Oct 2016 13:00:48 +0000 (UTC)
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589441
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Adam a...@p...onet.pl ...
> To nie jest dobre pytanie.
>
> W tamtejszych warunkach - czyli jakieś sawanny, lasy tropikalne, czy
> inne takie "okoliczności przyrody", jakie często statystycznemu
> europejczykowi się nie śniły, najważniejsze pytanie to "jak daleko można
> dojechać, aby ewentualnie wrócić". Pytanie o zużycie paliwa często nie
> ma uzasadnienia - zwłaszcza, jak jedzie się na reduktorze i z pomocą
> wyciągarki.
>
> Na czarnym zużycie typowego oleju napędowego dla prędkości ok. 120 km/h
> nie powinno przekraczać 12 l / 100 km.
> Ale tu też zastrzeżenia:
> - kwestia, czy jedziemy z włączonym napędem na 1 czy 2 osie
> - kwestia przełożeń
> - który model samochodu
> - na ile doposażony (może ważyć ok. 4 ton)
>
> No i kwestia, czy auto wyprawowe, czy przeprawowe, czy zwykły cywilny
> HZJ70.
Takie spalanie byłoby dośc przyzwoite.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.10.16 15:32 Zenek Kapelinder
- 02.10.16 18:40 Budzik
- 02.10.16 18:47 Zenek Kapelinder
- 02.10.16 20:07 Slawek h
- 02.10.16 20:09 Adam
- 03.10.16 00:25 Bolko
- 03.10.16 07:40 Lewis
- 03.10.16 08:41 Slawek h
- 03.10.16 10:15 Adam
- 03.10.16 11:11 J.F.
- 03.10.16 11:19 J.F.
- 03.10.16 11:27 Lewis
- 03.10.16 13:24 J.F.
- 03.10.16 13:54 Lewis
- 03.10.16 14:45 Adam
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-16 odpowiedzialnosc powodz
- 2024-12-16 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-16 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112