  • Data: 2010-01-15 22:11:56
    Temat: Re: jak wyciągnąć bios jako plik, aby...
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    tg in news:44b61$4b50e490$59647da4$3306@news.upc.ie
    > "1634Racine" <1...@R...pl> wrote in message
    > nie ma uniwersalnych tylko obslugujace wiecej lub mniej eepromow,
    > potrzebujesz taki ktory obsluzy twoj, odczyt biosu zapewni praktycznie
    > dowolny zgodny z danym typem biosu
    > potrzebujesz niespakowany program do flashowania oraz plik biosu
    > flasher musi miec .exe lub .com, w niespakowanym biosie powinienes
    > bez problemow znalezc jakies sensowne stringi ascii, np. nazwe biosu
    > (ami, phoenix, award) wsadzasz te dwa na cokolwiek co moze zabootowac
    > czystego dosa i lecisz wg wskazan programu

    pytalem o cos zupelnie innego. Max konkretnego:
    czy potrzebne do katalogu cds\clean\bootdisk [sprawa opisana na www
    wymienionej w wątku] pliki biosowe znajdują się już w pliku exe z ktorego
    robi sie dyskietke dla flash biosu, czy nalezy ją najpierw zrobic i dopiero
    z niej wziac te pliki, a jak wiadomo różne będą od zawartch w exeku?
    O to pytam. O nic wiecej.