  • 21. Data: 2010-06-19 20:03:00
    Temat: Re: jak wpływa na rynek darmowo?ć rozmów
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sat, 19 Jun 2010 21:47:53 +0200, Piotr M <x...@x...xx> wrote:

    >g. prawda, jakoś jak kilka lat byłem w taktaku i simplusie i gadałem i
    >pisałem jakoś normalnie, to i tak przychodził moment, że musiałem
    >doładować bo bym nie miał "wychodzących"
    No popatrz, z reguły mam termin na wychodzące rok do przodu i już
    dawno mnie to nie ograniczyło.

    >g. prawda, kompletnie nielogiczne myślenie. Jak masz problem z wydaniem
    >30zł na karcie, to o co Ci stan darmowy, aby wykonać 3 rozmowy
    >jednominutowe na tydzień?
    >
    >Może przestań teoretyzować, a zajmij się praktyką.
    Ależ to samo piszę co ty? Osssso chodzi.

    >Zejdź na ziemię. Powyższe cechy są diametralnie wyróżniające od
    >konkurencji, co i ona zaczęła i musiała się na nich wzorować. Już nie
    >wspominając o darmowych smsach.
    >Jak dla ciebie darmowe rozmowy, darmowe smsy i brak ważności konta, to
    >nie są diametralne różnice i niczym nowym, to choć trochę poszerz swoją
    >wiedzy i zapoznaj się z ofertą prepaid operatorów z ostatnich lat.
    Darmmowe rozmowy i smsy daje teraz każda sieć

    >Znów poszerz swoją wiedzę. Bo stajesz się mądrzejszy od UOKiK. Ale
    >oczywiście nikt Ci tego nie zabrania..
    Ależ ja piszę ze swojego punktu widzenia, i nikogo do niczego nie
    zmuszam. Dla mnie P nie wnosi nic nowego przy moim sposobie
    korzystania i profilu dzwonienia. Tylko tyle.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 22. Data: 2010-06-19 20:45:31
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 19 czerwca 2010 22:03, Grzegorz Krukowski pisze:

    > No popatrz, z reguły mam termin na wychodzące rok do przodu i już
    > dawno mnie to nie ograniczyło.

    Powtarzam, zejdź na ziemię. Przykładowo jakim sposobem 3 lata temu
    mogłeś w Orange czy Plusie mieć aktywność konta na wychodzące na rok?

    > Ależ to samo piszę co ty? Osssso chodzi.

    Nie, nie to samo.
    Piszesz że stan darmowy jest fajną rzeczą pod warunkiem, że ktoś nie ma
    problemu z późniejszym wydaniem tych 30zł. Mało tego, piszesz, że w
    przeciwnym wypadku nic nie zyskujesz. To ja się pytam, jakim przeciwnym
    wypadku? I drugie pytanie, na Twoją logikę, pytam się po co Ci stan
    darmowy, skoro nie dzwonisz i masz problem z wydaniem kasy na koncie?

    Ktoś Cie zmusza aby wpłacić 30zł aby mieć stan darmowy, z którego nie
    korzystasz, a później nie wiesz co zrobić z tą kwotą na koncie? Oddaj
    telefon biednym.

    > Darmmowe rozmowy i smsy daje teraz każda sieć

    No coś Ty? Plus dla Ciebie ze chociaż wiesz co teraz się dziej na rynku.

    > Ależ ja piszę ze swojego punktu widzenia, i nikogo do niczego nie
    > zmuszam. Dla mnie P nie wnosi nic nowego przy moim sposobie
    > korzystania i profilu dzwonienia. Tylko tyle.

    Ależ ja piszę że Twój punkt widzenia to o kant dupy rozbić. Bo ani
    nielogiczny ani nie podparty faktami.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 23. Data: 2010-06-19 20:55:24
    Od: tomekjot <t...@g...com>

    Darmmowe rozmowy i smsy daje teraz każda sieć

    to interesujące

    doładowanie aby mieć stan darmowy co miesiąc jest dobrowolny. w W3 i
    tak za te 25 poniekąd co miesiąc trzeba doładować, a żeby dać bonus
    to nie pomyśleli, wręcz przeciwnie.

    Już nie będziesz miał problemu aby wykorzystac te swoje 30 zł. Przez
    kolejne 3 miesiące możesz jeszcze rozmawiać za "darmo"

  • 24. Data: 2010-06-19 22:22:02
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sat, 19 Jun 2010 22:45:31 +0200, Piotr M <x...@x...xx> wrote:
> [...]
    >
    >Ktoś Cie zmusza aby wpłacić 30zł aby mieć stan darmowy, z którego nie
    >korzystasz, a później nie wiesz co zrobić z tą kwotą na koncie? Oddaj
    Ech, to jeszcze raz. Wystarczy, że użyszkodnik wykonuje prawie
    wszystkie rozmowy dwóch,trzech numerów w sieci i tylko korzysta z
    rozmów. Niech wygada 1000 minut na miesiąc, po normalnej taryfie jest
    to 290zł, w stanie darmowym 0zł + 30zł do skarbonki, bo przecież nie
    dzwoni poza sieć i nie wykorzysta tej kwoty. I co to jest jak nie
    skarbonka, tak wyszydzana przez Plejowców. To, że efektywnie płaci
    mniej, to oczywiste, ja się tu biję *o skarbonkę*, któraż podobno jest
    złem wcielonym.

    >Ależ ja piszę że Twój punkt widzenia to o kant dupy rozbić. Bo ani
    >nielogiczny ani nie podparty faktami.

    Naprawdę? 1,60/0,75 jest mniej niż 0,6*(1,79/0,85)->~1,00/0,50,
    prawda? A mi większość kosztów generuje roaming.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 25. Data: 2010-06-19 23:04:51
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > to 290zł, w stanie darmowym 0zł + 30zł do skarbonki, bo przecież nie
    > dzwoni poza sieć i nie wykorzysta tej kwoty. I co to jest jak nie

    W trzech nastepnych miesiacach moze skorzystac z alternatywnej wersji Stanu
    Darmowego za 10 zl.
    Wydzwoni wiec skarbonke.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 26. Data: 2010-06-20 07:49:58
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    > Ale ja to wiem. Tyle że kolega powżej znowu wyskoczył z ewangelizacją
    > aby ratować zbłąkaną duszyczkę a tu nici z tego ;)

    Kolego poniżej, z historii powinieneś wiedzieć, że ewangelizacja terenów nad
    Wisłą była jedynym skutecznym motorem postępu cywilizacyjnego jego
    mieszkańców i obroną przed zakusami wielkich współczesnego swiata. Jak to
    mówią - historia nauczycielką życia. Wtedy jednak wierzenia w różne bóstwa
    tępiono siłą. Ty masz obecnie prawo modlić się do swojego bóstwa o łaskę
    "podwójnego doładowania". Twój wybór i Twoja duszyczka. Ja mam to bez łaski.

> [...]
    > masz problemu z wykorzystaniem tych 30 zł na inne usługi oraz
    > dzwonieie poza sieć). W reszcie nie różni się diametralnie od W3.

    Swoje postrzeganie rynku zawężasz jedynie do prepaidów?

    W3
    > ma za to taką wadę, że sekuje P.
    >
    > Realną ofertę poznamy i tak po okresie asymmetrii MTR bo i P nie
    > będzie miał forów a i W3 nie będzie miała wymówek. Mi na razie
    > wystarcza pośredni wpływ P na rynek.

    Play już na początku roku zgłaszał gotowość do przejścia na model kosztowy,
    a wcześniej do wyzerowania MTR ów. W3 broni się przed tą drugą opcją jak
    diabeł przed ewangelizacją. Realną ofertą w Playu , po przyjęciu opcji
    zerowej , byłyby połączenia po 5 gr/min za wychodzące i przychodzące.

  • 27. Data: 2010-06-20 07:53:29
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

> [...]
    e/jazdatestowa/index.html

    > Na to powiem, że jak nie mam nikogo w pewnej sieci to niczym nie różni
    > się to dla mnie od oferty W3, a nawet gorzej bo wszyscy mają sporo
    > drożej. I nie zrekompensuje tego mi 60 minut za free przez pół roku. A
    > jak jeszcze pomyślę sobie, że dzięki podwójnemu doładowaniu mam
    > roaming kosztujący 60% ceny nominalnej, to zastanawiam się jak można
    > wciskać tak słabą ofertę ;)

    Ja piszę w konekście sieci operatorskich i dostępnych rozwiązaniach w
    oparciu o ich oferty, a nie o Twoim konkretnym przypadku - singla często
    wyjeżdżającego za granicę.