  • 21. Data: 2019-12-15 19:22:22
    Temat: Re: jak widać pieszych w deszczu nocą
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-12-15 11:43, Uncle Pete wrote:

    > Jeżeli mój wzrok jest wyjątkowy, to teraz będzie się bał po ciemku
    > jeździć wśród ślepców.
    >
    > Chociaż czekaj... Pieszego na filmiku widać od dziewiątej sekundy, kiedy
    > wszedł na przejście. I kierowca z naprzeciwka nie miał problemów z jego
    > zobaczeniem. Może po prostu jak jedziesz w deszczu po ciemku, to należy
    > uważnie patrzeć, co się dzieje na każdym przejściu?

    Ja Ci mówię, że jakby pieszy przepuścił samochód to nie musiałbyś go
    wypatrywać a Ty pier...sz, że będziesz wypatrywał, ale to Ci się tylko
    zdaje bo powypatruesz, ppwypatrujesz aż w końcu kogoś przejedziesz i
    tyle będzie z tego.

  • 22. Data: 2019-12-15 19:25:13
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-12-15 11:51, Shrek wrote:

    > W nocy pieszy zły bo go nie widać, w dzień pieszy zły bo słońce oślepia.
    > Ciężkie życie kierowcy. Skoro tak ciężko to może by się na pieszych
    > (którym tak dobrze) przekwalifikowali?

    Jeśli z kimś coś jest nie tak to z tymi co nie widzą realnego problemu i
    chcą przekwalifikowywać innych.

  • 23. Data: 2019-12-15 19:29:12
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-12-15 13:02, j...@j...org wrote:

    > Do SOP jak znalazł...

    Nie ogarniasz problemu SOP. Oni powinni 50km/h jeździć by nie zrobić
    krzywdy przewożonej osobie i postronnym. Takim Twizy np. A dostają
    nadmierne uprawnienia i wykorzystują je bardziej niż się fizycznie da.

  • 24. Data: 2019-12-15 20:48:37
    Od: andal <a...@a...org>

    On Sun, 15 Dec 2019 09:09:42 +0100, kk wrote:

    > I co, myślisz, że kierowcy w oczy nie świeciło albo miał filtr?

    mysle ze gdyby video bylo zrobione ze strony kierowcy to piszy bylby na
    nim bardziej/wczesniej widoczny

  • 25. Data: 2019-12-15 21:09:58
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-12-15 20:48, andal wrote:

    > mysle ze gdyby video bylo zrobione ze strony kierowcy to piszy bylby na
    > nim bardziej/wczesniej widoczny

    E tam, z pozycji kierowcy bywa dokładnie tak samo a może i gorzej.

  • 26. Data: 2019-12-15 21:34:29
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 15.12.2019 o 17:53 Irokez <n...@w...pl> pisze:

    > No ale nie widział przeszkód więc w czym problem?

    Był taki który "nie widział przeszkód to zapierdalał" i przez jakiś czas
    czkawką każdego dziesiątego się to odbijało :(
    > Tu mamy chujowo ubranego pieszego i chujowo oświetlone/oznaczone
    > skrzyżowanie. Taka kumulacja.

    Tam była chujowo ubrana brzoza...

    Może lepiej jednak stosować inną zasadę: "widzę że nie ma przeszkód to
    zapierdalam"?

    Kamil

  • 27. Data: 2019-12-15 21:42:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.12.2019 o 21:34, Kubuś Puchatek pisze:

    > Był taki który "nie widział przeszkód to zapierdalał" i przez jakiś czas
    > czkawką każdego dziesiątego się to odbijało :(

    No ale tu mamy do czynienia z pieszym. (ironia) Niech pieszy spierdala,
    bo tamten za blachą - takie naturalne prawo fizyki. Co prawda tamci też
    coś pierdolili o zamachu, bo przecież brzoza powinna ustąpić...

    --
    Shrek

  • 28. Data: 2019-12-15 23:09:07
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-12-14 o 22:23, ToMasz pisze:

> [...]
    > miejsca do parkowania, to reszta po hamulcach, bo przecież ktoś tam
    > przechodzi? Nie, tak nie będzie. Będzie po staremu, tylko łatwiej będzie

    Chodzi o ułatwienie kierującemu podjęcia decyzji o niezapierdalaniu.

  • 29. Data: 2019-12-16 10:02:43
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj kk, 15 gru 2019 w news:qt5tl1$t7v$1@news.icm.edu.pl
    napisałeś/aś:

> [...]
    > wypatrywać a Ty pier...sz, że będziesz wypatrywał, ale to Ci się
    > tylko zdaje bo powypatruesz, ppwypatrujesz aż w końcu kogoś

    He, he, dobre. Poza tym nerwicy będzie można dostać od tego ciągłego
    wypatrywania pieszych, którzy przecież nie muszą się tak napinać, żeby
    zobaczyć samochód. A człowiek za kierownicą i tak już na jakimś wyższym
    poziomie adrenaliny, czy tam napięcia nerwowego.
    Pamiętam, jak się zdziwiłem jadąc z kimś, kto nigdy nie okazuje
    nerwowości i braku kultury, ale w jakiejś tam błahej sytuacji na drodze
    zaczął wyklinać innego kierwocę, aż mi uszy zwiędły.

  • 30. Data: 2019-12-16 10:18:55
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Shrek, 15 gru 2019 w
    news:5df69aa3$0$17345$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> [...]
    > spierdala, bo tamten za blachą - takie naturalne prawo fizyki. Co
    > prawda tamci też coś pierdolili o zamachu, bo przecież brzoza

    Ponieważ jesteś wielkim orędownikiem bezpiecznego włączenia pieszych do
    ruchu drogowego, to mi powiedz mi co sądzisz o tej sytuacji:
    https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/lubelskie-
    piesza-wpatrzona-w-
    telefon-potracona-na-pasach,988416.html
    Było to niedawno na grupie. Czy widzisz tu jakieś rozgrzeszenie dla
    kierowcy? Czy do paki go?
    No, wg mnie mógł od razu dać na maksa po heblach, ale chyba próbował ją
    ominąć - niestety ona tego nie zauważyła, bo do samego końca nie
    próbowała popatrzeć w lewo. Ona miała pierwszeństow nawet nie przed
    przejściem - tylko już po założeniu butów w domu i wyegzekwowała je na
    całego.
    No i zdaje się kierowca został ukarany...