  • 101. Data: 2019-12-18 11:19:03
    Temat: Dziewczynki potracone na pasach
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    www.fakt.pl/wydarzenia/polska/bartoszyce-dwie-nastol
    atki-potracone-na-pasach/1dep6qj
    Wideo na stronie wydaje się być z innego zdarzenia (potrącona piesza).

  • 102. Data: 2019-12-18 17:02:14
    Temat: Re: jak widać pieszych w deszczu nocą
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.12.2019 o 10:59, Budzik pisze:

    > Chciałbym zebys miał racje.

    Pożyjemy zobaczymy. Ale odnoszę wrażenie, że nawet jak wprowadzą, nawet
    jak będą lepsze statsy, to o tak będzie że propaganda i ktoś po nocy
    sprząta trupy z przejść;) Ja obstawiam, że na początku się specjalnie
    nie zmienie a potem spadnie więcej niż wynika z ogólnego trendu.

    --
    Shrek

  • 103. Data: 2019-12-18 17:07:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.12.2019 o 09:05, Miroo pisze:

    > Chodziło mi o to, co do tego pod względem _prawnym_ ma zatrzymujący się
    > samochód z przeciwka. Jak się walnie pieszego, który już przeszedł
    > prawie całą jezdnię, to ten stojący samochód niewiele chyba zmienia.

    Zminienia dużo. Jak ktoś się zatrzymuje przed przejściem to nie ma, że
    się nie spodziwałeś.
    --
    Shrek

  • 104. Data: 2019-12-18 19:46:15
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w

    > Mozliwe. Ulica po prawej nie wydaje sie zbyt uczeszczana.

    Ja mam inną propozycję -- przenieść przejście ze skrzyżowania w miejsce,
    gdzie jest jeden pas, tam piesi będą mieli łatwiej, ci co chcą rydzykować to
    maja prawo na skrzyżowaniu, ale juz bez przejścia to wiadomo, że...
    Wilk syty owca cała, a inwalidzi i tak mogą przechadzać gdzie chcą wg
    obecnych przepisów, wiec prosze nie epatować.

    --
    'Tom N'