  • Data: 2019-12-17 20:22:47
    Temat: Re: jak widać pieszych w deszczu nocą
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsAB28C3A152A57budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik p...@g...com ...

    >Mowisz ze jak na ponad milion kilometrów mam kilka takich sytuacji to
    >powinienem sie ogarnac? hmm...

    No - profilaktycznie zwolnic w ogole i przed przejsciami bardziej :-P

    >Nie, bo przy predkosci rzedu 20km/h po prostu go walne i bedzie go
    >bolec.

    Oj ... byly przypadki, ze dwa rowerzysta zderzyl sie z pieszym czy
    drugim rowerzysta, przypadkowo zlamana reka ... i czyn zagrozony kara
    do lat 5 ...

    A jak sie ma pecha ... tu chyba nawet nie bylo 20
    https://tvn24.pl/pomorze,42/torun-15-latek-moze-odpo
    wiedziec-jak-dorosly-za-potracenie-staruszki,965055.
    html

    J.