eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikajak w silniku wykrywany jest zapłon?Re: jak w silniku wykrywany jest zapłon?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: jak w silniku wykrywany jest zapłon?
    Date: Thu, 17 Aug 2017 19:58:21 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 32
    Message-ID: <on4lft$65a$2@node2.news.atman.pl>
    References: <omi4om$29i$1@node2.news.atman.pl> <omi7pe$idt$1@mx1.internetia.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <omj9g8$anf$1@dont-email.me> <omkl8q$5k2$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <omkp98$gob$1@node2.news.atman.pl> <on1nf4$7f7$1@dont-email.me>
    <on1r1l$hi1$1@node2.news.atman.pl> <on22h4$cjd$1@dont-email.me>
    <on2583$ada$1@node1.news.atman.pl>
    <5994a2df$0$661$65785112@news.neostrada.pl> <on2c73$d2i$1@dont-email.me>
    <on3t1p$e9j$1@node2.news.atman.pl> <on470v$93a$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: 185.53.155.223
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1502992701 6314 185.53.155.223 (17 Aug 2017 17:58:21
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 17 Aug 2017 17:58:21 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.8.0
    In-Reply-To: <on470v$93a$1@dont-email.me>
    X-Antivirus: Avast (VPS 170817-0, 2017-08-17), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:722199
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-08-17 o 15:51, Pszemol pisze:
    > HF5BS <h...@...pl> wrote:
    >>
    >> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
    >> news:on2c73$d2i$1@dont-email.me...
    >>>> Jedynie silniki o nieparzystej liczbie cylindrow tak nie maja. Tzn o
    >>>> 4-ro suwach mowie, dwusuwy inna bajka.
    >>>>
    >>> Z całą pewnością mój Passat ma świece w cyl 1 i 6 połączone do tej samej
    >>> cewki.
    >>
    >> Stare rozwiązanie - w Maluchach, cewka na dwa końce, dzięki czemu z aparatu
    >> zapłonowego wywalono palec, został tylko przerywacz. Dwa cylindry, iskra
    >> jednocześnie, jedna pruje w spaliny, druga w sprężaną mieszankę, auto
    >> jedzie. Wiec niemal na pewno sytuacja iskrowo-paliwowa u ciebie jest taka
    >> sama. Nie sądzę, by doprowadzenia świec były zrównoleglone.
    >> O ile dobrze zrozumiałem, jak nie, to pardon...
    >>
    >
    > No myślałem właśnie o takim rozwiązaniu: smok z dwiema głowami zionącymi
    > ogniem :-)
    >
    > Jedna cewka zapłonowa z dwoma uzwojeniami wysokiego napięcia obsługująca
    > dwie świece.
    Nie, jest ciekawiej, to jest jedno uzwojenie WN które jeden koniec ma do
    jednej świecy a drugi do drugiej :)



    --
    Pozdr
    Janusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: