eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikajak w silniku wykrywany jest zapłon?Re: jak w silniku wykrywany jest zapłon?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!border1.nntp.ams1.giganews.com!nnt
    p.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.
    news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <omi4om$29i$1@node2.news.atman.pl> <omi7pe$idt$1@mx1.internetia.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <omj9g8$anf$1@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <omkuhp$b5k$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <598ed59f$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <omntp6$9gb$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <omntp6$9gb$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: jak w silniku wykrywany jest zapłon?
    Date: Sun, 13 Aug 2017 08:53:35 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 30
    Message-ID: <598ff774$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1502607220 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 644 82.143.187.50:51511
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:721985
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:omntp6$9gb$...@n...news.atman.pl...
    Użytkownik "Marek" <f...@f...com> napisał w wiadomości
    > No ale jak jeden nie pali to i tak nie da się jechać, więc nadal
    > nie rozumiem po co takie kombinacje.
    >Da się panie, spoko, tyle, że mocy pełnej nie będzie i wachy skotłuje
    >chyba ze dwakroć.
    >A cóż to za auto - Syrena 105L, silnik 3 cylindry 2 suwy, typ S31,
    >moc 29.4 kW/40KM.
    >Jazda na 2 garach całkowicie realna (na jednym nie próbowałem, pewnie
    >do warsztatu doturla, choć nie ryzykowałbym takim przeciążaniem
    >silnika), ale 120 to już nie wyciągnie, zrywności nie będzie, ale
    >pojedzie, ORAZ DOWIEZIE do celu, nawet nie tak powoli, spoko. Mocy
    >może 1/3-1/2 wtedy,

    Na moje oko to gdzies polowe mocy ... ale dynamika auta nadal wieksza
    niz malucha :-)

    >Chyba, że układ paliwowy zapaćkany syfami z paliwa, co w latach 80.
    >niestety, było wręcz powszechne, to wtedy różnie. I żadnego komputera
    >do tego nie było trzeba.
    >A dziś - jeden gar jąknie i ma się unieruchomić? Ech, ta wysilona
    >technika...

    Pod tym wzgledem to Syrena wzor niezawodnosci.
    Trzy cewki, trzy przerywacze, trzy kondensatory - a dwa wystarcza do
    jazdy :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: